НАКАЗ
21.06.2016 № 114-ОД
Про підсумки проведення огляду-конкурсу
виховної роботи в пришкільних таборах
відпочинку та мовних таборах влітку 2016 року
На виконання Закону України від 04.09.2008 № 375-VІ „Про оздоровлення та відпочинок дітей”, комплексної Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням ІІІ сесії VІІ скликання Житомирської обласної ради від 26.01.2016 № 110, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15.12.2015 № 413 „Про затвердження Плану заходів, спрямованих на популяризацію та активізацію вивчення англійської мови в області” відділом освіти проведено огляд-конкурс виховної роботи у пришкільних таборах відпочинку та мовних таборах.
Основним завданням конкурсу було вивчення та поширення кращих педагогічних технологій виховання дітей в таборах відпочинку, виявлення найбільш ефективних форм і методів впровадження у практику виховної роботи інноваційних технологій, вивчення виховних можливостей тимчасового дитячого колективу.
З 28 травня по 10 червня 2016 року на базі загальноосвітніх шкіл функціонувало 17 пришкільних таборів відпочинку, де відпочивало 1300 дітей (33% від загальної кількості учнів району).
Організованим відпочинком було охоплено 16 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 20 дітей-інвалідів, 514 дітей з багатодітних, малозабезпечених, неповних сімей, 20 дітей з групи ризику, 288 талановитих та обдарованих дітей, 2 дітей, батьки яких загинули в АТО, 1 дитина з числа внутрішньо переміщених осіб, 53 дитини батьки яких брали участь у антитерористичній операції. 1300 дітей було охоплено туристсько-екскурсійними подорожами.
На огляд-конкурс виховної роботи представили матеріали всі колективи пришкільних таборів відпочинку та мовних таборів.
У таборах були створені умови для цікавого проведення дозвілля в умовах постійного пошуку чогось нового, можливості реалізувати свої бажання, розкрити здібності та таланти. Для роботи з дітьми були залучені вчителі іноземних мов навчально-виховних закладів.
Під час роботи таборів відпочинку працювали гуртки декоративно-прикладного напрямку та спортивні секції.
Вихованці табору «Мрія» (Великомолодьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів) провели благодійну акцію «Несу добро у світ» (зібрані кошти передали на лікування хворому на рак), допомогли волонтерам у плетінні маскувальних сіток.
Напрямок роботи «Дар здорового життя - найцінніший дар» обрали педагогічні колективи та вихованці таборів «Водограй» (Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів), де діяла інтерактивна група «Екстрим», яка пропагувала у своїх виступах здоровий спосіб життя, «Боровичок» (Токарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), «Водограй» (Великогорбашівська ЗОШ І-ІІ ступенів).
Кожен день вихованців табору «Світлячок» (Гульська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та «Посмішка» (Косенівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) був пізнавальним та поглиблював знання з історії рідного села. Діти познайомилися з традиціями та обрядами села, народними іграми і узагальнили зібрані матеріали у презентації «Моє село – моя маленька батьківщина».
Художньо-естетичний напрямок у плануванні виховної роботи у таборах відпочинку обрали педагогічні колективи Киківської та Івашківської шкіл, які розвивали у дітей вміння бачити красу природи, творчі здібності та фантазії.
Цікаво провели День бізнесу «Джерело достатку – у труді» у таборах «Веселкова мозаїка» (Чижівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та «Сонечко» (Ярунська ЗОШ І-ІІІ ступенів), а вихованці табору відпочинку «Льонок» (Наталівська ЗОШ І-ІІ ступенів) познайомилися з сучасними методами організації виробництва під час екскурсій на меблеву фабрику «Мирт» та швейну фабрику «Леся».
Виховна робота у таборі «Сузір’я» Піщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів була спрямована на формування основних ціннісних орієнтирів у дітей. З цією метою кожен день було проведено під новою Зіркою (Зірка сприятливості, Зірка винахідливості…). У їх рамках проводилися різноманітні програми та конкурси.
Особливу увагу приділяли патріотичному вихованню, національній самоіндетифікації, вивченню символів та традицій України у таборах «Козацький» (Жолобненська ЗОШ І-ІІІ ступенів), «Веселкова країна» (Орепівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), «Пролісок» (Суховільська ЗОШ І-ІІ ступенів).
У таборі «Білі вітрила» (Суслівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та «Сонечко» (Слободороманівська гімназія) цікаво сплановані та проведені заходи забезпечили систематичні заняття дітей фізичною культурою, сприяли формуванню навичок здорового способу життя, забезпечили змістовне проведення дозвілля, створили умови для розвитку творчих здібностей дітей, сприяли формуванню цілеспрямованих інтересів до історії, традицій та екології рідного краю.
До 20-ї річниці Конституції України у пришкільних та мовних таборах, які функціонували в загальноосвітніх навчальних закладах району, було заплановано та проведено день Конституції. Цього дня організовано: перегляд відеофільмів та відеороликів «Конституція - основний закон України», «Пилип Орлик - творець першої Конституції», вікторини «Чи знаєш ти свої права?», виставки публіцистичної та художньої літератури, флешмоб «Я, ти, він, вона – разом дружна сім’я».
Літні мовні табори є ефективною формою вдосконалення знань з іноземних мов. Адже у просторі для гри де немає балів і контрольних робіт, багатьом дітям легше подолати бар’єр у спілкуванні іноземною мовою.
З 30 травня по 10 червня працювало 8 мовних таборів (168 дітей) на базі Броницькогутянської, Колодянської, Несолонської, Новороманівської, Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів та Брониківської, Курчицькогутянської, Таращанської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Змістовною та цікавою була організація роботи в літніх мовних таборах Новороманівської (вчителі Кириченко Н.В., Терещук О.М.), Несолонської (Дмитерчук Н.В.), Колодянської (Гавронська О.Г., Новаківська Г.А.), Пилиповицької (Філоненко Г.О.) ЗОШ І-ІІІ ступенів, Брониківської (Горшкальова Н.М.) та Курчицькогутянської (Лопатюк О.С.) ЗОШ І-ІІ ступенів.
Кожен учень в цих таборах мав можливість проявити себе в різних видах діяльності і дістати мотиваційні заохочення. Завдяки грамотним методичним завданням заняття у мовних таборах допомагали учням непомітно подолати мовний бар’єр, отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської (німецької) мови. В кінці табірної зміни найбільш активні учасники були нагороджені грамотами й цікавими подарунками.
Враховуючи вищезазначене
НАКАЗУЮ:
- Відзначити роботу колективів пришкільних таборів Великомолодьківської, Городницької, Гульської, Жолобненської, Киківської, Косенівської, Орепівської, Піщівської, Суслівської, Токарівської, Чижівської, Ярунської шкіл І-ІІІ ступенів та Слободороманівської гімназії, Великогорбашівської, Івашківської, Наталівської, Суховільської, ЗОШ І-ІІ ступенів за активну участь в огляді-конкурсі виховної роботи.
- Відзначити роботу колективів мовних таборів Броницькогутянської, Колодянської, Несолонської, Новороманівської, Пилиповицької шкіл І-ІІІ ступенів та Брониківської, Курчицькогутянської, Таращанської шкіл І-ІІ ступенів за популяризацію вивчення іноземних мов.
- Визнати переможцями районного огляду-конкурсу виховної роботи табори:
І місце – «Білі Вітрила» (Суслівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, начальник табору Курач Г.О.), «Водограй» (Великогорбашівська ЗОШ І-ІІ ступенів, начальник табору Кирилюк Л. В.);
ІІ місце – «Мрія» (Великомолодьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, начальник табору МалиновськаТ.Г.), «Льонок» (Наталівська ЗОШ І-ІІ ступенів, начальник табору Кондратюк О.Ф.);
ІІІ місце – «Сонечко» (Ярунська ЗОШ І-ІІІ ступенів, начальник табору Буняк І.О.), «ФІФА» (Івашківська ЗОШ І-ІІ ступенів, начальник табору Чечет О.С.).
- Визнати переможцями районного огляду-конкурсу виховної роботи мовні табори «Острів знань» (Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, начальник табору Терещук О.М.) та «Друзі» (Брониківська ЗОШ І-ІІ ступенів, начальник табору Горшкальова Н.М.).
- Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Ващенко Н.П.
Начальник відділу О.А.Антипчук
|