Вітаю Вас Гість | RSS              Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

План роботи відділу
План роботи відділу на тиждень

План роботи відділу на рік

Методичні видання


Сайти ЗНЗ району

http://zholobne-zosh.zt.sch.in.ua/


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Підписка на новини


Підписатись на новини відділу освіти

Отримуйте всі актуальні новини на ваш e-mail




Головна » 2017 » Грудень » 14 » Семінар-практикум учителів англійської мови
15:25
Семінар-практикум учителів англійської мови

«Хто не знає іноземних мов,

той нічого не розуміє і в своїй рідній мові»

Йоганн Вольфганг Гете.

Безсумнівно, сучасна школа покликана, передусім, надавати учням глибокі та змістовні знання, випробовуючи нові форми й методи, особливо при вивченні іноземних мов. Навчати мовленнєвій діяльності можна лише в спілкуванні, живому спілкуванні.

16 листопада 2017 року в Орепівській ЗОШ І-ІІІ ступенів  було проведено семінар-практикум учителів англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів району з теми: «Формування мовленнєвої компетентності учнів основної школи через впровадження інноваційних технологій». Участь в роботі семінару-практикуму взяли педагоги з Варварівської, Великогорбашівської, Дідовицької, Івашківської, Калинівської, Наталівської, Поліянівської, Суховільської, Стрієвської, Яворівської ЗОШ І-ІІ ступенів, Барвинівської, Броницькогутянської, Гульської, Жолобненської, Несолонської, Новороманівської, Пилиповицької, Повчинської, Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Привітну зустріч гостей організували – директор школи Микола Дмитрович Петрук, його заступники Олена Іванівна Приймак,  Оксана Володимирівна Радченко та учні 5-7 класів.

Змістовним і своєрідним виявився початок семінару-практикуму, який  уміло й енергійно провела практичний психолог школи Тамара Миколаївна Лопоха. Цікаві психологічні вправи логічно налаштували усіх присутніх на плідну співпрацю впродовж усієї роботи семінару-практикуму.

Процес формування мовленнєвих компетентностей учнів на уроках англійської мови  було методично грамотно продемонстровано вчителями-предметниками  – Петрук Людмилою Миколаївною  (3 клас, «Дні тижня. Шкільні предмети») і Радченко Оксаною Володимирівною (8 клас, «Освіта. Школи Великобританії та України»).

Креативний позакласний захід на тему «London Quiz», активну участь в якому взяли учні 5-11 класів, невимушено долучив до роботи в ньому  і всіх учасників семінару-практикуму, чим довів, що знання англійської мови важливе  й необхідне в сьогоднішньому бурхливому світі.

Екскурсія по школі та електронна презентація роботи педагогічного колективу по забезпеченню умов гармонійного розвитку своїх вихованців надовго залишаться в пам ´яті колег.  Доречі,  школярі Орепівської школи вивчають й німецьку мову, як другу іноземну.

Обговорюючи проблемне питання «Формування мовленнєвої компетентності школярів через впровадження інтерактивних технологій», учасники семінару-практикуму відзначили, що робота вчителів англійської мови Петрук Л.М. і Радченко О.В. вимагає щоденної наполегливості, адже сучасна концепція мовної освіти робить важливий акцент на необхідності не обмежувати вивчення іноземної мови її вербальним кодом, а формувати у свідомості учня "картину світу", притаманну носієві цієї мови як представникові певної культури й певного соціуму.

Підводячи підсумок роботи семінару-практикуму методист РМЦ Костюк К.М. підкреслила, що знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Англійська мова сьогодні просто необхідна, щоб досягти успіху у багатьох сферах та й для саморозвитку. Наголосила, що для досягнення ефективності у міжкультурному спілкуванні недостатньо лише засвоїти мовну систему і набути мовленнєвих умінь і навичок – необхідно навчитися користуватися мовою відповідно до умов соціально-культурного середовища носіїв цієї мови, у якому відбувається формування пізнавальної та комунікативної культури особистості. Відтак, одним із пріоритетних завдань навчання іноземних мов є формування в учнів соціокультурної компетенції, що передбачає наявність знань про національно-культурні особливості країни, мова якої вивчається, про норми мовленнєвої та невербальної поведінки її носіїв, а також пам’ятати – вимога ХХІ століття – це знання двох або трьох іноземних мов.

Переглядів: 565 | Додав: Кира | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Оголошення!


Новини по категоріях
Оголошення [869]
Семінари [169]
Інформатика [9]
Математика [12]
Фізика [14]
Хімія та біологія [23]
Позашкільна робота [246]
Дошкільна освіта [46]
Бібліотека [31]
Спорт [184]
Трудове навчання [12]
Навчально-виховна робота [61]
Українська мова та література [55]
Музичне мистецтво [3]
Початкові класи [38]
Географія, економіка [11]
Історія, правознавство [22]
Вітання [163]
Атестація шкіл та ДНЗ [18]


Перекладач сайту


Корисні сайти
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 



 


Відділ освіти Новоград-Волинської районної державної адміністрації ©2009-2024


Адміністратор сайту - Ткачук Максим Анатолійович
Хостинг від uCoz