Вітаю Вас Гість | RSS              Головна Головні цілі психологічної служби Реєстрація Вхід
Меню сайту

План роботи відділу
План роботи відділу на тиждень

План роботи відділу на рік

Методичні видання


Сайти ЗНЗ району


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Підписка на новини


Підписатись на новини відділу освіти

Отримуйте всі актуальні новини на ваш e-mail




Головні цілі психологічної служби – сприяння психічному здоров’ю, освітнім інтересам та розкриттю індивідуальності, що проходить процес соціалізації, а також корекція різного роду утруднень в її розвитку.


         Системність роботи практичного психолога шкільного навчання забезпечується , з однієї сторони, розглядом особистості як складної системи, що має різну спрямованість своїх проявів, починаючи від особистої активності індивіда, до включення в різноманітні групи, що по-різному впливають на нього на нього впливають, а з іншої сторони, тим, що використовуваний працівниками психологічної служби методичний інструментарій також підлягає логіці  системного підходу та націлений на виявлення всіх сторін і якостей учня з тим, щоб допомогти його розвитку.


     Найважливішими рівнями, на яких необхідно здійснювати  діагностичну, консультаційну і корекційну роботу з учнями є наступні:

1.     Психофізіологічний – показує рівень сформованості  компонентів, що складають внутрішню фізіологічну і психофізіологічну основу всіх, в тому числі і психологів, систем суб’єкта, що знаходиться в розвитку.

2.     Індивідуально-психологічний – виявляє розвиток основних психологічних систем (пізнавальної, емоційної, тощо) суб’єкта.

3.     Особистісний – виражає специфічні особливості самого суб’єкта як цілісної системи, його відмінність від аналогічних суб’єктів. Що знаходяться на даному етапі розвитку.

4.     Мікрогруповий  - вказує особливості, взаємодію суб’єкта, що розвивається, як цілісної системи, з іншими суб’єктами та їх об’єднаннями.

5.     Соціальний – виявляє форми  взаємодії суб’єкта з більш широким соціальним об’єднанням та суспільством в цілому.

 

Крім того, в систему функціонування психологічної служби включено різні види робіт з персоналом закладів освіти, спрямовані не тільки на підвищення психологічної компетентності, а й на подолання відірваності психологічної практики від реального життя. Це необхідно для того, щоб уникнути перетворення психологічної служби в "службу за вимогою”. Виконуючу тільки  вказівки керівництва загальноосвітнім закладом. Практичний психолог шкільного навчання повинен сам володіти психологічною ситуацією в закладі, сам виявляти перспективи свого розвитку, стратегію і тактику взаємодії з різноманітними групами та індивідами.
Пошук

Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Оголошення!


Новини по категоріях
Оголошення [819]
Семінари [161]
Інформатика [9]
Математика [12]
Фізика [14]
Хімія та біологія [22]
Позашкільна робота [242]
Дошкільна освіта [46]
Бібліотека [31]
Спорт [180]
Трудове навчання [12]
Навчально-виховна робота [61]
Українська мова та література [55]
Музичне мистецтво [3]
Початкові класи [38]
Географія, економіка [10]
Історія, правознавство [22]
Вітання [134]
Атестація шкіл та ДНЗ [14]


Перекладач сайту


Корисні сайти
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 



 


Відділ освіти Новоград-Волинської районної державної адміністрації ©2009-2019


Адміністратор сайту - Ткачук Максим Анатолійович
Хостинг від uCoz
Вгору