Журнал щоденного обліку роботи практичного психолога (смоціального педагога)
__________________________________________________
(назва закладу)
______________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
дата | Кількість годин | Вид роботи | Короткий зміст роботи | З ким проводилось | Кількість чоловік |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Індивідуальнів картки психолого-педагогічного діагностування
Учнів ____класу
____________________________________
(назва навчального закладу)
№ з/п | Дата проведення | Назва методики | Короткий результат. Висновки та рекомендації. |
| | | |
| | | |
Нормативи часу на основні види роботи
практичного психолога (соціального педагога)
№ з/п | Зміст роботи з учнями (дітьми), педагогічними працівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу | Одиниця виміру обсягу роботи | Нормативи часу (год.) |
Психодіагностична робота | |||
1 | Індивідуальна психодіагностика (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) | Один учень, педпрацівник, батько | 6,0 |
2 | Групова психїодіагностика, соціальнопсихологічні дослідження (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) | Один клас, група педпрацівників, батьків | 16,5 |
Консультаційна робота | |||
1 | Індивідуальне консультування: | Одна бесіда | |
дітей дошкільного віку | 1,0 | ||
Учнів початкових класів | 1,0 | ||
Учнів середніх класів | 1,5 | ||
Учнів старших класів | 2,0 | ||
Педпрацівників | 1,5 | ||
Батьків | 2,0 | ||
2 | Профконсультації з учнями (включаючи бесіди з батьками, педагогами) без проведення психодіагностичної роботи, у т.ч.: | Один учень | |
| Середніх класів | 3,0 | |
| Старших класів | 5,0 | |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота | |||
1 | Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями у т.ч: | | |
| Індивідуальна | Один учень | 30,0 |
| групова | Один клас | 40,0 |
2 | Проведення ділових ігор, тренінгів для педагогічних працівників, батьків | Одна група | 40,0 |