Вітаю Вас Гість | RSS              Головна Головні цілі психологічної служби Реєстрація Вхід
Меню сайту

План роботи відділу
План роботи відділу на тиждень

План роботи відділу на рік

Методичні видання


Сайти ЗНЗ району

http://zholobne-zosh.zt.sch.in.ua/


Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Форма входу

Підписка на новини


Підписатись на новини відділу освіти

Отримуйте всі актуальні новини на ваш e-mail




Головні цілі психологічної служби – сприяння психічному здоров’ю, освітнім інтересам та розкриттю індивідуальності, що проходить процес соціалізації, а також корекція різного роду утруднень в її розвитку.


         Системність роботи практичного психолога шкільного навчання забезпечується , з однієї сторони, розглядом особистості як складної системи, що має різну спрямованість своїх проявів, починаючи від особистої активності індивіда, до включення в різноманітні групи, що по-різному впливають на нього на нього впливають, а з іншої сторони, тим, що використовуваний працівниками психологічної служби методичний інструментарій також підлягає логіці  системного підходу та націлений на виявлення всіх сторін і якостей учня з тим, щоб допомогти його розвитку.


     Найважливішими рівнями, на яких необхідно здійснювати  діагностичну, консультаційну і корекційну роботу з учнями є наступні:

1.     Психофізіологічний – показує рівень сформованості  компонентів, що складають внутрішню фізіологічну і психофізіологічну основу всіх, в тому числі і психологів, систем суб’єкта, що знаходиться в розвитку.

2.     Індивідуально-психологічний – виявляє розвиток основних психологічних систем (пізнавальної, емоційної, тощо) суб’єкта.

3.     Особистісний – виражає специфічні особливості самого суб’єкта як цілісної системи, його відмінність від аналогічних суб’єктів. Що знаходяться на даному етапі розвитку.

4.     Мікрогруповий  - вказує особливості, взаємодію суб’єкта, що розвивається, як цілісної системи, з іншими суб’єктами та їх об’єднаннями.

5.     Соціальний – виявляє форми  взаємодії суб’єкта з більш широким соціальним об’єднанням та суспільством в цілому.

 

Крім того, в систему функціонування психологічної служби включено різні види робіт з персоналом закладів освіти, спрямовані не тільки на підвищення психологічної компетентності, а й на подолання відірваності психологічної практики від реального життя. Це необхідно для того, щоб уникнути перетворення психологічної служби в "службу за вимогою”. Виконуючу тільки  вказівки керівництва загальноосвітнім закладом. Практичний психолог шкільного навчання повинен сам володіти психологічною ситуацією в закладі, сам виявляти перспективи свого розвитку, стратегію і тактику взаємодії з різноманітними групами та індивідами.
Пошук

Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Оголошення!


Новини по категоріях
Оголошення [869]
Семінари [169]
Інформатика [9]
Математика [12]
Фізика [14]
Хімія та біологія [23]
Позашкільна робота [246]
Дошкільна освіта [46]
Бібліотека [31]
Спорт [184]
Трудове навчання [12]
Навчально-виховна робота [61]
Українська мова та література [55]
Музичне мистецтво [3]
Початкові класи [38]
Географія, економіка [11]
Історія, правознавство [22]
Вітання [163]
Атестація шкіл та ДНЗ [18]


Перекладач сайту


Корисні сайти
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 



 


Відділ освіти Новоград-Волинської районної державної адміністрації ©2009-2024


Адміністратор сайту - Ткачук Максим Анатолійович
Хостинг від uCoz
Вгору