Протоколи індивідуальних консультацій практичного психолога (соціального педагога)
__________________________________________________
(назва закладу)
______________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
№ з/п | Дата проведення | Проблема звернення | Короткий запис змісту консультації |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Примітка: конфеденційна інформація про клієнта подається тільки з дозволу психолога РМЦ.
Затверджено
Директор __________
(школи)
_______________________
_________ ______________
(підпис) (Прізвище,і, п/б)
Графік роботи
Практичного психолога (соціального педагога)
__________________________________________________
(назва закладу)
______________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
Дні тижня | Інтервали робочого часу | |
З_________ год. | По _________ год. | |
Понеділок | | |
Вівторок | | |
Середа | | |
Четвер | | |
П’ятниця | | |
Журнал проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи практичним психологом (соціальним педагогом)
__________________________________________________
(назва закладу)
______________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Форма роботи | Тематика роботи | Методи роботи | Дата проведення. Облік відвідування. | |||||
індивідуальна | групова | | | | | | ||||
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
Примітка: невід’ємною частиною журналу є затверджені програми корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи з певними категоріями учнів.
Журнал психологічного аналізу уроків практичним психологом (смоціальним педагогом)
__________________________________________________
(назва закладу)
______________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
дата спостереження: клас (група):
“____” ________200_р. ____________
Учитель _____________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
Хід уроку (заняття) чи навчально-виховного заходу | Аналіз спостережень. Висновки та рекомендації. |
1. Навчальна діяльність та емоційний стан учнів (дітей) | |
| |
2. Структура та динаміка уроку (занять, заходу) | |
| |
3. Аналіз діяльності вчителя (вихователя) | |
| |
Примітка: психологічний аналіз уроків (занять) здійснюється на запит адмінісирації навчального закладу.