Протоколи індивідуальних консультацій практичного психолога (соціального педагога) __________________________________________________ (назва закладу) ______________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) № з/п | Дата проведення | Проблема звернення | Короткий запис змісту консультації | | | | | | | | | | | | | | | | | Примітка: конфеденційна інформація про клієнта подається тільки з дозволу психолога РМЦ. Затверджено Директор __________ (школи) _______________________ _________ ______________ (підпис) (Прізвище,і, п/б) Графік роботи Практичного психолога (соціального педагога) __________________________________________________ (назва закладу) ______________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) Дні тижня | Інтервали робочого часу | З_________ год. | По _________ год. | Понеділок | | | Вівторок | | | Середа | | | Четвер | | | П’ятниця | | | Журнал проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи практичним психологом (соціальним педагогом) __________________________________________________ (назва закладу) ______________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) № з/п | Прізвище, ім’я учня | Форма роботи | Тематика роботи | Методи роботи | Дата проведення. Облік відвідування. | індивідуальна | групова | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Примітка: невід’ємною частиною журналу є затверджені програми корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи з певними категоріями учнів. Журнал психологічного аналізу уроків практичним психологом (смоціальним педагогом) __________________________________________________ (назва закладу) ______________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) дата спостереження: клас (група): “____” ________200_р. ____________ Учитель _____________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) Хід уроку (заняття) чи навчально-виховного заходу | Аналіз спостережень. Висновки та рекомендації. | 1. Навчальна діяльність та емоційний стан учнів (дітей) | | | 2. Структура та динаміка уроку (занять, заходу) | | | 3. Аналіз діяльності вчителя (вихователя) | | | Примітка: психологічний аналіз уроків (занять) здійснюється на запит адмінісирації навчального закладу. сторінка 3
|