Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на
місці, той відстає». Вчительська професія вимагає постійної готовності до
застосування нових освітянських ідей та здатності постійно навчатися, бути у
постійному творчому пошуку. Зважаючи на реалії сьогодення, вже недостатньо бути
і актором, і психологом, і диригентом, і новатором, і режисером, і діловодом, і
дипломатом. На сьогодні педагог – це розробник навчальних програм, фасилітатор,
презентатор, тренер, наставник, менеджер, консультант, дослідник, агент змін.
Тому й темою бінарного семінару вчителів
російської мови і світової літератури та психологів було обрано «Розвиток
комунікативних здібностей учнів на уроках російської мови та світової
літератури шляхом використання інноваційних методів навчання». Він відбувся 29
січня на базі Гульської ЗОШ І-ІІІ ступенів. 

Зустріли учасників семінару щирою піснею та
запашним короваєм, задавши чудовий тон на початку зустрічі, яка розпочалася з
презентаційного меседжу практичного психолога Саух В.В. про роботу закладу.
Краще познайомитися один з одним допомогла вправа «Журналіст», що емоційно
налаштувала на плідну роботу. 


Практична частина семінару була
представлена уроками російської мови у 7 класі за темою «М’який знак на кінці
прислівників після шиплячих», який майстерно провела Ливицька Т.С., 

та світової
літератури у 5 класі за темою «Загадка дружби Тома Сойера і Гекльберрі Фінна»,
на який запросила Борисюк О.К. 

Майстер-клас «Робота з текстом на уроках
російської мови як засіб формування комунікативної компетенції учнів»
запропонувала заступник директора з навчально-виховної роботи Мельничук Т.В.,
залучивши до виконання практичних завдань усіх учасників, про що вони залишили
записи у книзі відгуків. 



Теоретична частина розпочалася засіданням
«круглого столу», під час якого психологи та словесники проаналізували
відвідані уроки. Виступи з досвіду роботи запропонували: Медвежинська Т.Є., вчитель Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дзюба Е.В.,
вчитель Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, які зосередили увагу учасників на
уроках майбутнього та сьогодення. Практичний психолог Саух В.В. розкрила
психолого-педагогічні основи викладання світової літератури. 

Чудового настрою учасникам семінару додала
презентація результатів роботи над проектом «Образ жінки в світовій
літературі», продовженням якої стало інсценування комедії «Фараони»
О.Коломійця. Гості зацікавлено спостерігали талановиту гру справжніх акторів на
справжній театральній сцені, зі справжніми декораціями. 

Тому й відгуки про семінар були найкращі, а
також висловлені щирі слова подяки колективу школи за підготовку.
|