Ми змінили своє оточення так радикально,
що тепер повинні змінювати себе,
щоб жити в цьому новому оточенні.
Норберт Вінер,
американський вчений,
математик та філософ
Зміни у суспільстві впливають не лише на загальні перспективи розвитку галузі освіти, але й висувають принципово нові вимоги до всіх її структур, зокрема і до керівників закладів освіти. Сучасний керівник закладу освіти повинен відповідати таким вимогам:
- Уміння перебудовувати роботу з позиції нового бачення, створення нових технологій, відповідно до нових цілей.
- Здатність передбачати, моделювати результати творчої діяльності колективу школи, сприймати нове, адаптуватись в нових умовах і адаптувати колектив.
- Прагнення до інноваційної діяльності.
Виникає потреба шукати нові підходи до організації праці керівника навчального закладу, які і було розглянуто на семінарі директорів шкіл району «Наукова організація праці керівника навчального закладу» 15 листопада 2017 року.
В семінарі взяли участь: О.А.Антипчук – начальник відділу освіти; В.П.Андрощук – головний спеціаліст відділу освіти; О.П.Сікора – завідуюча РМЦ; В.П.Якобчук – кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління Житомирського НАУ; М.Ф.Плотнікова – кандидат економічних наук, доцент кафедри інноваційного підприємництва та інвестиційної діяльності Житомирського НАУ.
В ході роботи були розглянуті наступні питання:
- «Створення умов для ефективної співпраці» (В.В.Тюрікова, соціальний педагог Несолонської ЗОШ ІІІІ ступенів).
- «З досвіду наукової організації праці директора школи» (М.В.Чечет, директор Несолонської ЗОШ ІІІІ ступенів).
- «Технології тайм-менеджменту в діяльності керівника навчального закладу» (О.П. Сікора).
- «Роль ВНЗ у підготовці нового покоління української еліти для сільських територій» (В.П.Якобчук).
- «Ноосферна освіта – перспективний напрям сучасної технології в освіті» (М.Ф.Плотнікова).
Також до уваги учасників було представлено презентаційний меседж Несолонської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
|