11.02.2014 р. на базі Городницької ЗОШ
І-ІІІ ступенів відбувся семінар вчителів математики «Проектування ІКТ-супроводу
уроку математики». Сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель математики повинен вносити в навчальний
процес нові методи подачі інформації. Процес навчання необхідно організовувати
так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила
результати своєї праці і могли їх оцінити. Допомогти вчителю математики у
вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання
та сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
В ході семінару завідуюча РМЦ Сікора О.П.
розповіла про формування інформаційної компетентності і культури вчителів математики,
використання різних програмних продуктів при проектуванні уроку математики з
ІКТ-супроводом.
Вчителька математики
Слободороманівської гімназії Лосовська З.А. ознайомила присутніх
з моделюванням уроку математики на основі програмного забезпечення SMART Notebook-10.
Використання
інформаційно-комунікаційних технологій на своїх уроках та в позакласній роботі
продемонстрували вчителі школи.
Майстренко І.В. провела урок геометрії у 7 класі
«Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу з тем «Трикутник та його
елементи», «Рівність трикутників» з використанням пакета «Динамічна геометрія».
Колесник М.І. на підсумковому уроці з теми «Вектори»
(9 клас), який проходив у комп’ютерному класі, використовував електронні
презентації для повторення теоретичного матеріалу та виконання текстових
завдань, розв’язування задач.
Власні електронні презентації про
звичайні дроби та дії з ними застосувала в ході уроку «Розв’язування вправ на
додавання і віднімання звичайних дробів з однаковим знаменником» Глущенко
П.К.
З використанням мультимедійних
технологій пройшов позакласний захід «Математичні перегони», який з учнями 11
класів провела Борбенчук Л.О.
На завершення семінару вчителі
обмінялися досвідом, думками, в ході обговорення проблеми семінару дійшли до
висновку, що ІКТ-супровід уроків математики спонукає шукати нові, нетрадиційні
форми і методи навчання, допомагає краще оцінити знання дитини. Але при
підготовці до уроку з використанням ІКТ вчитель не повинен забувати, що це
УРОК, а значить необхідно складати план уроку виходячи з його мети. При відборі
навчального матеріалу потрібно дотримуватися основних дидактичних принципів:
систематичності та послідовності, доступності, диференціації, науковості та
інш., так як мультимедійні засоби, комп’ютер не замінюють вчителя, а тільки
доповнюють його.
|