У всі періоди історії - від часів Ассирії, Стародавнього Єгипту і Риму до сьогодення людство прагнуло вивчити іноземну мову, щоб опанувати додатковий засіб спілкування. Тоді то була грецька, зараз – англійська.
21 жовтня 2010 року на базі Киківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар вчителів англійської мови. Учасники семінару глибоко опрацювали основне питання, яке виносилося на розгляд - «Інтерактивні технології навчання як засіб формування світогляду і здатності до самопізнання та самореалізації особистості».
Відвідані уроки у вчителя І категорії Тетяни Володимирівни Петришиної (2 клас – тема: «В школі», 11 клас – тема: «Людина та професії») переконливо показали якісний результат наполегливої праці вчителя в оволодінні учнями англійською мовою. Так, учні 2 класу грамотно і з великим бажанням виконували всі завдання з усного та писемного мовлення, а одинадцятикласники показали високий рівень комунікативних умінь, необхідних в умовах іншомовного спілдкування, вміло користувалися комп’ютером.
Позакласний захід «Який чудовий світ навколо» ще міцніше закріпив позитивне враження, всіх присутніх на семінарі, про ефективне та цілеспрямоване застосування на уроках інноваційних інтерактивних технологій навчання. Під час його проведення учні 2-11 класів уміло продемонстрували свої досягнення в оволодінні англійською мовою. Вони виразно декламували вірші, співали пісні, інсценізували уривки казок – і все це на досконалій англійській мові.
Заступник завідуючої методичним центром К.М.Костюк звернула увагу учасників семінару на питання вдосконалення процесу викладання іноземної мови у зв’язку із реформуванням системи освіти в Україні й у контексті інтеграції її у європейську спільноту. Підкреслила, що використання інтерактивних технологій в процесі вивчення іноземних мов є одним із ефективних засобів формування світогляду і здатності до самопізнання та самореалізації особистості. Підводячи підсумки семінару, голова районної методичної комісії Г.М.Микитюк, відмітила високий рівень професіоналізму вчителя, належний стан науково-методичного забезпечення уроків і як результат - глибокі знання учнів.
|