15 вересня на базі районного методичного центру відбулася інструктивно-методична нарада з вчителями індивідуального та інклюзивного навчання на тему: «Організація інклюзивної та індивідуальної форм навчання відповідно до рекомендацій ОПМПК та нормативно-правових документів», в якій взяло участь 12 педагогів.
На нараді були розглянуті такі питання:
1.Нормативно-правове забезпечення навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів за індивідуальною та інклюзивною формою.
2.Особливості організації інклюзивної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району.
3.Аналіз навчальних програм за рекомендаціями ОПМПК.
Завідувач логопедичним пунктом Феденко Олена Олександрівна звернула увагу на обов’язкове дотримання рекомендацій ОПМПК щодо підбору навчальних програм на кожного учня. Програма для учнів з особливими освітніми потребами передбачає перелік навчальних предметів за встановленим навчальним планом відповідно до наказів МОН України. Тому особлива відповідальність адміністрації навчальних закладів полягає в забезпеченні належної організації та постійному контролі навчання учнів на дому.
Інклюзивна освіта-перший крок до визнання ціннісної значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності, забезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві.
Напрацюваннями в організації роботи асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням поділилася педагог Городницької ЗОШ I-III ст. Супрунчук Людмила Василівна, яка пройшла в 2014 році курси при Житомирському ОІППО по даному питанню. Учасники наради ознайомилися з її доповіддю на тему: «Рекомендації щодо організації інклюзивного навчання».
|