Нарада голів методичних об’єднань класних керівників 29.01.2016
Немає людей більш допитливих,
невгамовних, більш одержимих думками
про творчість, ніж учителі
(В.Сухомлинський)
29 січня 2016 року на базі РМЦ відбулась нарада голів методичних об’єднань класних керівників навчальних закладів району на тему: «Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності», в роботі якої прийняли участь 39 педагогів.
На початку роботи наради проведено анкетування з метою визначення переліку актуальних питань для організації методичної роботи з підвищення професійної майстерності класних керівників. Учасники заповнили «Діагностичну анкету класного керівника» та «Анкету для класних керівників щодо планування методичної роботи».
У мультимедійних презентаціях «Педагогічна майстерність» і «Педагогічна творчість» методиста РМЦ Вознюк Тетяни Миколаївни розкрито сутність, складові структури педагогічної майстерності, її рівні, критерії майстерності педагога, характеристики педагогічної творчості як цілісного процесу, класифікацію ознак творчої людини, особливості психіки та емоційно-вольової сфери творчої особи.У відповідності до плану наради учасники заслухали тематичні презентаційні виступи своїх колег.
Новаківська Леся Віталіївна (Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів) зробила короткий огляд творчості класика української педагогічної науки на тему: «Розвиток теорії про педагогічну майстерність у працях В.О.Сухомлинського»
Буняк Інна Олександрівна (Ярунська ЗОШ І-ІІІ ступенів) озвучила презентацію класного керівника школи Маус Ірини Миколаївни на тему: «Розкриття поняття «майстерність вихователя» у педагогічній спадщині А.С.Макаренко»
Литвинчук Ірина Володимирівна (Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів), класний керівник з тридцятилітнім стажем, розпочала виступ на тему: «Самоосвітня діяльність – як форма вдосконалення майстерності класного керівника», словами К.Ушинського «Учитель живе до тих пір, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися, у ньому вмирає вчитель» розкривши основні принципи самоосвіти, концепцію самоосвітньої діяльності класного керівника.
«Творчу активність в учнів здатен сформувати лише творчо мислячий, активний учитель» зазначила Братунець Алла Миколаївна (Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів) у презентаційному виступі на тему: «Модель творчого педагога».
Ткачук Тетяна Валентинівна (Пилиповицька ЗОШ І-ІІІ ступенів), як психолог і класний керівник, в рамках виступу на тему: «Психологічні аспекти формування педагогічної майстерності класного керівника», провела декілька цікавих вправ: мозковий штурм «Педагогічна майстерність», тестування «Чи комунікабельні Ви?», теппінг тест на визначення типу темпераменту.
Малощук Людмила Володимирівна (Слободороманівська гімназія) представила виступ на тему: «Шляхи формування педагогічної майстерності».
|