Іскра, що запалює творчість,
закладена в самому зерні духу.
М. К.Реріх
23 вересня 2016 року на базі методичного центру було проведено перше засідання професійної майстерні вчителів іноземних мов «Освітній блог педагога як необхідна умова розвитку його педагогічної майстерності».
Відкриваючи його, заступник завідуючої методичним центром Костюк Катерина Миколаївна наголосила, що кожна епоха, різні історичні зміни в державі ставлять перед освітою нові завдання. І якщо людина хоче стати вчителем, Майстром, то в неї має бути саме творчий дух — дух учителювання. Адже духовність учителя привносить в урок особливий внесок, уникає штучності в його атмосфері, дає учням задоволення від процесу навчання і, як наслідок, успішність у навчанні. Грамотний підбір засобів навчання, раціональний підхід до їхнього добору — майстерність учителя. Декому засоби заважають, декому лінь з ними займатися, та все-таки, як добре, коли вони є. Щоб досягти довершеності, кожному потрібно повсякчас не лише вивчати свій предмет, його історію, філософію, а й постійно поліпшувати техніку свого викладання, розширювати свій кругозір, бути всебічно обізнаним.
Робота учасників засідання була спрямована на удосконалення педагогічної майстерності по опануванні техніки створення власного блогу.
Провів навчання педагогів учасник І туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2016» в номінації «Англійська мова», вчитель Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шкабара Анатолій Михайлович.
Участь в роботі майстерні взяли: Вовк Марія Василівна, Солощук Інна Олексіївна (Жолобненська ЗОШ І-ІІІ ст.), Радченко Оксана Володимирівна (Орепівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Філоненко Галина Олексіївна (Пилиповицька ЗОШ І-ІІІ ст.), Лисюк Тетяна Дмитрівна (Варварівська ЗОШ І-ІІ ст.), Гнап Наталія Валентинівна (Калинівська ЗОШ І-ІІ ст.), Радзивіл Тетяна Вікторівна (Яворівська ЗОШ І-ІІ ст.).
Підводячи підсумки роботи, вчителі слушно стверджували, що критеріями майстерності педагога дійсно є: доцільність (за спрямованістю); продуктивність (за результатами); діалогічність (за характером стосунків з вихованцями); оптимальність у виборі засобів; творчість (за змістом діяльності). Дякували своєму колезі за ту іскру творчості й майстерності, яку він подарував кожному з них. Адже завдячуючи мобільності та доступності блоґів — випливає їх визначна роль у творенні інформаційного суспільства, у комунікації та обговоренні будь-яких ідей поміж людьми.
|