Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, триває процес реформування освітньої системи нашої держави. Забезпечення високої якості освіти є стратегічним напрямом модернізації освіти в Україні.
“Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності”.
Проект Закону України “Про освіту” №3491-д від 04.04.2016
Проблема якості освіти й управління нею актуальна і себе не вичерпала, адже кожний виток розвитку сучасного суспільства вимагає нового осмислення цієї проблеми та нових підходів до її розв’язання з врахуванням надбань педагогіки.
Серед нових наукових напрямків, які дають змогу якісно здійснювати процес навчання та виховання, є акмеологічний підхід, в основі якого лежить цілісний розвиток особистості, її відповідальність за прийняття рішень, стійкість соціально-моральних орієнтацій, громадянська позиція, висока мотивація досягнення життєвого успіху.
Питання шкільної акмеології були розглянуті педагогами району на педагогічних читаннях «АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ», які відбулись в районному методичному центрі 5 січня 2017 року.
Під час педчитань були заслухані виступи:
зав. РМЦ Сікори О.П. «Акмеологічний аспект модернізації змісту освіти»;
директора Жолобненської ЗОШ І-ІІІ ст. Шевчука К.В «Формування успішної компетентної особистості за умов сільської школи»;
вчителя початкових класів Киківської ЗОШ І-ІІІ ст. Венгер М.А. «Акмеологічний простір як умова формування сучасного освітнього середовища»;
директора Наталівської ЗОШ І-ІІ ст. Прищепи Л.В. «Акмеологічний підхід в управлінській діяльності директора школи»;
директора Дідовицької ЗОШ І-ІІ ст. Ковальчук Т.В. «Єдність традиційних та кмеологічних технологій в освіті»;
вчителя математики Слободороманівської гімназії Волинець О.В. «Акмеологічний простір уроку»;
директора Красилівської ЗОШ І-ІІІ ст. Будерацької С.С. «Роль педагога в акмеологічній школі. Акмеологічна модель педагога»;
вчителя української мови Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ ст. Васильчук Т.А. «Мотиваційно-діяльнісний аспект формування мовної особистості школяра на основі акмеологічного підходу на уроках словесноті»;
вчителя зарубіжної літератури Піщівської ЗОШ І-ІІІ ст. Анхім З.В. «Акмеологічний супровід учнів у системі компетентнісно-зорієнтованого підходу до навчання»;
педагога-організатора Колодянської ЗОШ І-ІІІ ст. Опанасюк Л.П. «Виховна система формування акмеологічної позиції учнів».
В ході зібрання учасники обмінювалися думками з приводу впровадження принципів шкільної акмеології в практику роботи.
|