Школа - це маленька країна,
в якій учні та вчителі живуть
за своїми законами і правилами.
14 травня 2015 року на базі районного методичного центру відбувся семінар педагогів-організаторів навчальних закладів району на тему: «Учнівське самоврядування - основа якісної організації навчально-виховного процесу», в якому взяли участь 20 педагогів.
За планом роботи семінару представлено і обговорено презентацію методиста Вознюк Тетяни Миколаївни «Організація учнівського врядування». У виступі сказано, що головним завданням учнівського самоврядування є виховання взаємин, які дозволяють особистості вже в підлітковому віці безпосередньо спілкуватися з суспільством, відчувати себе активним учасником громадського життя і тому провідною функцією шкільного колективу має бути створення умов для особистісного зростання його членів. Розглянуто головні цільові орієнтації принципи організації та функціонування, етапи розвитку учнівського самоврядування, основні завдання педагогічного керівництва, шляхи підвищення активності та ролі учнівського самоврядування.
Колесник Таїса Петрівна, заступник директора з виховної роботи, розповіла учасникам семінару про досвід організації діяльності учнівського самоврядування в Слободороманівській гімназії. Врядування учнів в навчальному закладі було започатковане з метою зробити життя звичайного учня більш незвичайним, більш цікавим і різноманітним, та основним, практично єдиним, поштовхом до будь-яких дій і змін мало бути бажання чи готовність самих учнів до цього.
Виховниками Слободороманівської гімназії розроблено проект «Школа лідерів», мета якого включає в себе розробку «Програма підготовки лідерів учнівського самоврядування». Представляючи проект, психолог Петренко Галина Олександрівна наголосила що ми, педагоги, маємо створити умови для того, щоб наші діти могли набути готовність до компетентної участі у житті суспільства шляхом участі у шкільному самоврядуванні, створенні дитячих і молодіжних об'єднань, співробітництва з громадськими організаціями, самостійного прийняття рішень й уміння діяти в правовому полі, аналізувати різноманітні ситуації, передусім, у своєму найближчому оточенні.
Психолог провела з учасниками семінару вправи на рівень згуртованості в групі, формування команд і спілкування, уміння домовитися, ілюстрацію принципу «відкритість = сила».
До уваги присутніх подано ілюстровані фотографіями, презентаційні звіти лідерів учнівського самоврядування Слободороманівської гімназії про свою діяльність та здобутки за навчальний рік.
|