Питання комп'ютеризації та впровадження нових технологій
у системі середньої освіти актуальне і важливе, адже на сьогодні вже важко
уявити життя без Інтернету. Науково-технічний прогрес не стоїть на місці,
а розвиток
інформаційного суспільства поширюється у
повсякденне життя.
Для того щоб бути повноправним членом такого суспільства,
необхідно, як мінімум, уміти спілкуватися з комп'ютерною технікою та вільно
орієнтуватися в мережі Інтернет, а ці навички прищеплювати кожній людині краще
у шкільному віці. І якщо
зараз виникає запитання щодо доцільності створення та функціонування власного
сайту шкільного закладу, то через деякий час його наявність буде
звичайним ділом.
Вже втретє з метою популяризації можливостей і розширення
мережі інформаційних ресурсів для формування єдиного інформаційно-навчального
середовища регіональної освітньої системи, згідно Положення про районний
конкурс-захист веб-сайтів загальноосвітніх навчальних закладів проводився даний
захід.
Для участі у конкурсі-захисті сайту свого навчального
закладу прибуло 14 адміністраторів веб-сайтів шкіл.
Шкільний сайт :
-
це візитка школи в мережі Інтернет, за якою її
оцінюватимуть як батьки школярів,
так і у професіональному колі.
У першу чергу це потрібно для дирекції школи задля забезпечення формування
іміджу школи, залучення кадрів
та учнів, вивчення психологічного клімату середовища
школярів, організації взаємодії з іншими установами і реклами
(завжди необхідно подякувати спонсорам або запропонувати потенційному спонсору
«засвітитися» на сайті,
розмістивши відповідну інформацію про нього),
-
корисна інформація для випускників школи (наприклад, щодо чергової зустрічі
з однокласниками чи як можна допомогти школі),
-
цікава інформація для батьків (чим живе школа, які
досягнення дітей у навчанні, різних конкурсах, змаганнях, розклад батьківських
зборів, рішення батьківських комітетів). Зазначену інформацію в повному
обсязі можна отримати тільки при відвідуванні
шкільного закладу.
Після проведеного жеребкування відбулося представлення-захист
учасниками сайту навчального закладу.
Підвівши підсумки місця розподілились наступним чином: