Статистика |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
Підписка на новини |
|
|
Головна » 2013 » Жовтень » 28 » Розширене засідання колегії відділу освіти
10:04 Розширене засідання колегії відділу освіти |
Розширене засідання колегії відділу освіти відбулося 23 жовтня 2013 року за участю членів колегії, методистів РМЦ, керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Завідуюча РМЦ Сікора О.П. узагальнила вивчене питання щодо впровадження ІКТ у навчально-виховний процес та управління закладом у Барвинівській, Несолонській, Орепівській, Чижівській ЗОШ. Вона зазначила, що без використання ІКТ неможливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів, а кожен учитель повинен уміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб та потреб навчально-виховного процесу, використовуючи комп’ютерну техніку. Основним критерієм ефективності використання ІКТ у навчально-виховному процесі є не наявність певної кількості комп’ютерів, а створення єдиного інформаційного простору та вміння вчителями використовувати ІКТ у власній педагогічній діяльності. Вчителі вище зазначених шкіл мають можливість без жодних проблем творчо застосувати ІКТ під час підготовки та проведення уроків.
Програмні засобами навчання ввійшли в практику роботи вчителів математики Данюк А.І. (Несолонська ЗОШ), Гордійчук Л.П. (Барвинівська ЗОШ), вчителів початкових класів Гордійчук Н.В. (Барвинівська ЗОШ), Бойко М.М., Запольської Н.А., Ратушнюк О.В. (Чижівської ЗОШ), Сарган С.М., Чеховської Н.М. (Несолонська ЗОШ).
На базі шкіл відбулися районні семінари, під час яких педколективами було презентовано використання ІКТ у навчально-виховному процесі, позакласній роботі: директорів шкіл, вчителів початкових класів, математики, правознавства (Чижівська ЗОШ); вчителів географії, хімії, біології, української мови та літератури, англійської мови (Несолонська ЗОШ); вчителів початкових класів (Орепівська ЗОШ).
Проте, необхідно ширше проваджувати ІКТ в управлінську діяльність закладів освіти, удосконалювати систему ведення й обробки внутрішкільної документації, аналізу навчально-виховного процесу, контролю рівня та якості знань учнів, здійснювати моніторингові відстеження впровадження ІКТ в навчально-виховний процес, контролювати графік роботи шкільних комп’ютерних класів. З метою підвищення в учнів мотивації до навчання та формування інформаційно-комунікаційних компетентностей необхідно забезпечити якісну підготовку учнів до участі в олімпіадах та конкурсах з ІКТ.
Методист РМЦ Лопатюк провела аналіз рівня сформованості навчальних компетентностей учнів школи І ступеня у Несолонській, Чижівській, Майстрівській школах та у Слободороманівській гімназії. Вона зазначила, що у початкових класах навчальна діяльність уперше стає об’єктом спеціального формування, тому ключова компетентність уміння вчитися набуває пріоритетного значення. Саме на реалізації даної компетентності та створенню відповідних умов для її реалізації у навчальних закладах акцентувалася увага.
Аналіз виконання контрольних робіт свідчить, що у більшості учнів сформовані навчальні компетентності на достатньому рівні.
У рішенні колегії з даного питання зазначено необхідність практичного спрямування кожного уроку, включення в навчальний процес завдань, які вимагають творчого застосування отриманих знань, при оцінюванні учнів, що навчаються за новими Державними стандартами, керуватися наказом МОН України № 1222 від 21.08.2013 «Про оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»
Начальник відділу освіти Антипчук О.А. акцентував увагу на питаннях, що розглядалися, а також проаналізував початок опалювального сезону, виконання завдань щодо відновлення і спорудження внутрішніх санвузлів, придбання біотуалетів. Особлива увага зверталася на покращення роботи з організації участі школярів у науково-дослідницькій роботі в рамках МАН.
|
Категорія: Оголошення |
Переглядів: 724 |
Додав: osvita-novog
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|