Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов
полікультурного світу, що весь час змінюється, посилює діяльність сучасної
школи в розв’язанні найважливіших завдань освіти, зокрема – духовного розвитку
особистості.
Відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої
освіти в галузі «Естетична культура»
педагогічний колектив Піщівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів в повній мірі реалізує основну мету вивчення в навчальному
закладі предметів художньо-естетичного циклу.
11 квітня 2013 року на базі школи було проведено семінар-практикум вчителів
художньої культури на тему «Уроки художньої культури та їх практична
спрямованість як одна з форм професійної орієнтації учнів».
В роботі семінару-практикуму взяли участь 12 вчителів загальноосвітніх
навчальних закладів І-ІІІ ступенів. Практичну спрямованість уроків художньої
культури представила вчитель школи Ольга Ярославівна Олійник.
Разом зі своїми вихованцями, учнями 11 класу, Ольга Ярославівна яскраво й змістовно розкрили велику навчальну
тему «Світове кіномистецтво. Франція – батьківщина мистецтва кіно. Кіно США».
Вітання вчительки з учнями
французькою мовою створило цікаву інтригу і спонукало до активної роботи на уроці. Учні з бажанням
включилися в розмову про кіномистецтво,
глибоко характеризуючи в порівнянні з
сучасними кінострічками, переглянуті перші 1-2 хвилинні фільми.
Використовуючи Інтернет ресурси, учні цікаво представили факти розвитку
кіно США.
Урок увінчався змістовним підсумком та оцінюванням набутих знань. Було явно
відчутно
- школярі глибоко усвідомили, що праця кінематографа та актора нелегка, але
цікава й багатогранна.
Позакласна робота з предмета була підтверджена майстер-класом О.Я.Олійник
та її вихованців - створення різноманітних виробів у техніці квілінг. Учні з
захопленням і не аби якою вправністю виготовили Великодній кошик, а присутні на
уроці гості спробували повторити
виготовлення окремих фрагментів кошика.
Робота семінару-практикуму завершилася засіданням круглого столу
«Впровадження сучасних педагогічних технологій в навчально-виховний процес як
умова індивідуального розвитку і самовдосконалення особистості», що підтвердило:
вчителі художньої культури шкіл району працюють натхненно, по сучасному,
пам’ятаючи слова великого російського композитора П.І.Чайковського «Натхнення –
це такий гість, який не любить відвідувати лінивих». Вони старанно з уроку в урок
розвивають у своїх вихованців художньо-образне мислення, збагачують їх
емоційно-естетичний досвід, формують культуру почуттів, пробуджують
особистісно-позитивне ставлення до мистецьких цінностей.
|