Самоврядування – це належним чином організована робота, для того щоб
однаково добре жилося всім, хто разом навчається або працює…
Щоб одне одного не кривдили, одне одному не перешкоджали, не докучали…
Щоб допомагали, піклувалися, стежили за порядком і правопорядком…
Януш Корчак
22 листопада 2016 року на базі районного методичного центру відбувся семінар для педагогів-організаторів на тему: «Роль учнівського самоврядування у становленні активної життєвої позиції школярів», в якому взяли участь 20 педагогів загальноосвітніх навчальних закладів району.
Учнівське самоврядування в школі є універсальною формою активності учнів, яка забезпечує участь у різноплановій і змістовній формі роботи навчального закладу, залучає їх до управління справами колективу, допомагає усвідомити свої права та обов'язки, формує позицію лідера спочатку в групі, колективі однолітків, а потім у школі, місті, державі.
Методист РМЦ з питань виховної роботи Вознюк Т.М. виступила з презентацією «Дитяче самоврядування», в якій окреслила основи організації ефективної діяльності шкільного органу врядування, напрями, принципи, функції, мету. Тетяна Миколаївна зазначила, що роль дорослого полягає в тому, щоб допомогти дітям організувати колективну діяльність об'єднання, поєднати власну творчу енергію з енергією та ініціативою дітей для досягнення колективного соціально значущого результату, для життя самої дитини, поліпшення життя у своєму районі, селі чи селищі.
Досвід роботи по організації діяльності шкільного самоврядування представили заступник директора з виховної роботи Суслівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Галина Олександрівна Курач та педагог-організатор Тетяна Петрівна Жуковська. Об’ємна мультимедійна презентація з фотоматеріалами та відео вставками розповідає про системну результативну роботу педагогічного колективу по розвитку і становленню активної життєвої позиції старшокласників, про життєвий шлях вихованців, які завдяки професійності своїх вчителів, створеним в навчальному закладі умовам, власному здобутому досвіду активного розвитку можуть успішно продовжувати навчання у престижних вузах і нашої країни, і сусідніх країнах Євросоюзу.
З учасниками семінару проведено ряд вправ з тренінгу самоусвідомлення та практична робота по структуруванню органів учнівського самоврядування навчальних закладів різного типу.
|