13 вересня на базі РМЦ було проведено семінар-практикум «Організація інклюзивного навчання учнів із особливими освітніми потребами» для педагогічних працівників, які навчають дітей за інклюзивною формою.
Учасниками семінару-практикуму були представники 15 шкіл, а саме: заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів з навчально-виховної роботи, асистенти учителів, учителі.
Метою проведення семінару-практикуму було визначити ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх закладах району, обмін досвідом впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
У ході роботи семінару-практикуму обговорювалися такі питання:
- інклюзивна освіта – реалії часу;
- нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні;
- циклограма управлінських дій;
- шкільна документація;
- основні завдання учасників навчально-виховного процесу щодо реалізації інклюзивної форми навчання;
- індивідуальна програма розвитку;
- організація та зміст корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою;
- особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу;
- реалізація підходів диференційованого викладання в класі з інклюзивним навчанням.
З інформацією по даним питанням виступили: В.Д. Боровець, директор Колодянської ЗОШ І-ІІІ ст.; Л.І. Данильчук, заступник директора з навчально-виховної роботи Новороманівської ЗОШ І-ІІІ ст.; С.С. Пилипчук, заступник директора з навчально-виховної роботи Стрієвської ЗОШ І-ІІ ст.; Т.І. Борсученко, асистент вчителя Новороманівської ЗОШ І-ІІІ ст.; Н.І. Горбаченко, асистент вчителя Колодянської ЗОШ І-ІІІ ст.; Н.А. Маслова, асистент вчителя Стрієвської ЗОШ І-ІІ ст.
|