17.11.2016 року на базі РМЦ відбулися чергові зустрічі працівників психологічної служби ЗОШ (практичних психологів та соціальних педагогів).
![](/Novunu/16rik/11/psikh1.jpg)
Для новопризначених практичних психологів та соціальних педагогів та таких, які потребують постійної методичної допомоги було проведено семінар-практикум на тему: «Основні дослідницькі напрямки роботи працівників психологічної служби в роботі загальноосвітнього навчального закладу». Було розглянуто посадові обов’язки працівника психологічної служби в розрізі соціально-педегогічних та психологічних досліджень в сучасній школі, обов’язкові дослідницькі напрямки роботи працівника психологічної служби в освітньому закладі та орієнтовне планування дослідницької діяльності практичних психологів та соціальних педагогів. Також, проведено майстер-клас по проведенню соціометричних досліджень, дані рекомендації для оптимального їх використання.
![](/Novunu/16rik/11/psikh2.jpg)
Для працівників психологічної служби, що мають стаж роботи в психологічній службі, було проведено тренінгове заняття на тему: «Самооцінка психічних станів працівника психологічної служби, як засіб профілактики психологічного самовигорання». Було використано дослідження власної емоційно-вольової сфери практичних психологів та соціальних педагогів за методикою МАК з використанням колод асоціативних карт «Вона», «ОН», «ЕККО». Також, свій психологічний тренінг для педагогічних працівників «Коло здоров’я. Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога» представила практичний психолог Суслівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Боревич О.В.
![](/Novunu/16rik/11/psikh3.jpg)
![](/Novunu/16rik/11/psikh4.jpg)
![](/Novunu/16rik/11/psikh6.jpg)
![](/Novunu/16rik/11/psikh5.jpg)
![](/Novunu/16rik/11/psikh7.jpg)
Крім цього, на заняттях працівники психологічної служби ознайомились інтерв’ю з Філіпом Лисом від 15.11.20016 року щодо «груп смерті» в соціальних мережах з метою посилення контролю щодо профілактичної роботи по попередженню проявів суїциду в дитячому середовищі. Було наголошено на необхідності постійного контролю над психологічною ситуацією в школах та повторних скринінгових дослідженнях з дітьми груп ризику.
|