Англійська мова - це мова міжнародного спілкування, торгівлі, нових технологій. З її допомогою ми зможемо відкрити для себе нові знання, впевнено почувати себе в будь-якій обстановці, досягти більш значних кар’єрних успіхів. Сьогодні без знання іноземної мови прожити складно. Вивчення англійської може стати не тільки дуже корисним, але й дійсно цікавим.
17 березня 2016 року на базі Гульської ЗОШ І-ІІІ ступенів на належому науково-методичному рівні було проведено районний семінар-практикум учителів англійської мови за темою «Використання наративних методів навчання в процесі вивчення англійської мови».
Перед початком роботи з учасниками семінару-практикуму цікавий тренінг провела практичний психолог школи Віта Василівна Саух. Вона зуміла створити інтригу і вміло налаштувати всіх на плідну співпрацю.
Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Тетяна Володимирівна Мельничук провела екскурсію по школі та представила вчителів англійської мови Голяченко Тетяну Василівну і Шваю Юлію Вікторівну, які й запросили колег відвідати їх відкриті уроки.
У швидкому темпі, з використанням сучасних методик, як на одному подиху, пройшов урок у 1-му класі по темі «День народження». Юлія Вікторівна цікаво в начально-ігровій формі організувала роботу своїх маленьких вихованців. Всі учні швидко реагували на виконання поставлених завдань, розумно копіювали вимову букв, звуків, слів, речень і вміло відповідали на запитання вчителя.
Урок у шостому класі за темою «Види транспорту. Переваги і недоліки різних видів подорожей» Тетяна Василівна розпочала з вправи, спрямованої на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів і провела його в стриманому темпі з використанням безлічі цікавих форм роботи, спрямованих на розвиток в учнів навичок читання, письма та усного мовлення.
Позакласний захід «Церемонія англійського чаювання» продемонстрував знання учнів про традиції чаювання країни, мову якої вони вивчають. Артистизм, сценічна культура та високий рівень усного мовлення учнів приємно вразили присутніх.
В роботі творчої групи, засідання якої провели Кириченко Наталія Вікторівна (Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) і Горшкальова Наталія Миколаївна (Брониківська ЗОШ І-ІІ ступенів), інтригуючою стала бесіда про структуру та план роботи групи в найближчий час.
Засідання круглого столу наповнилось самоаналізом проведених уроків Голяченко Т.В. і Шваї Ю.В., аналізом використання наративних методів в роботі з учнями при вивченні англійської мови вчителями-колегами. Всі виступаючі відмітили, що обидва вчителя глибоко усвідомлюють важливість своєї щоденно-кропіткої роботи з учнями, аби вивчали вони її із особливим задоволенням. Діти в свою чергу показали, що вони з цікавістю слухають і розуміють своїх вчителів, вони навчені працювати індивідуально, в парах, в групах, всі разом і самостійно.
Заступник завідуючої РМЦ Катерина Миколаївна Костюк, підводячи підсумки роботи семінару-практикуму, підкреслила, що перед сучасною школою стоїть важливе завдання: не просто передати дитині сукупність знань, але й зробити так, щоб відбулася актуалізація відповідно до цих знань особистого та соціального досвіду школяра. Найбільш ефективними методами, що вирішують це завдання, є наративні методи навчання. На обох уроках і на позакласному заході ми побачили конкретні ігрові ситуації, що підтримували інтерес учнів до вивчення англійської мови. Наративні методи навчання мають значний педагогічний потенціал і є на сьогодні одним з перспективних напрямків організації навчально-виховної роботи в сучасній школі.
|