Англійська мова - це мова міжнародного спілкування, торгівлі, нових технологій. З її допомогою ми зможемо відкрити для себе нові знання, впевнено почувати себе в будь-якій обстановці, досягти більш значних кар’єрних успіхів. Сьогодні без знання іноземної мови прожити складно. Вивчення англійської може стати не тільки дуже корисним, але й дійсно цікавим.
17 березня 2016 року на базі Гульської ЗОШ І-ІІІ ступенів на належому науково-методичному рівні було проведено районний семінар-практикум учителів англійської мови за темою «Використання наративних методів навчання в процесі вивчення англійської мови».
![](/Novunu/16rik/03/gulskseminar1.jpg)
Перед початком роботи з учасниками семінару-практикуму цікавий тренінг провела практичний психолог школи Віта Василівна Саух. Вона зуміла створити інтригу і вміло налаштувати всіх на плідну співпрацю.
![](/Novunu/16rik/03/gulskseminar2.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar3.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar4.jpg)
Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Тетяна Володимирівна Мельничук провела екскурсію по школі та представила вчителів англійської мови Голяченко Тетяну Василівну і Шваю Юлію Вікторівну, які й запросили колег відвідати їх відкриті уроки.
У швидкому темпі, з використанням сучасних методик, як на одному подиху, пройшов урок у 1-му класі по темі «День народження». Юлія Вікторівна цікаво в начально-ігровій формі організувала роботу своїх маленьких вихованців. Всі учні швидко реагували на виконання поставлених завдань, розумно копіювали вимову букв, звуків, слів, речень і вміло відповідали на запитання вчителя.
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar5.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar6.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar7.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar8.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar9.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar10.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar11.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar12.jpg)
Урок у шостому класі за темою «Види транспорту. Переваги і недоліки різних видів подорожей» Тетяна Василівна розпочала з вправи, спрямованої на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів і провела його в стриманому темпі з використанням безлічі цікавих форм роботи, спрямованих на розвиток в учнів навичок читання, письма та усного мовлення.
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar13.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar14.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar15.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar16.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar17.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar18.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar19.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar20.jpg)
Позакласний захід «Церемонія англійського чаювання» продемонстрував знання учнів про традиції чаювання країни, мову якої вони вивчають. Артистизм, сценічна культура та високий рівень усного мовлення учнів приємно вразили присутніх.
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar21.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar22.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar23.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar24.jpg)
В роботі творчої групи, засідання якої провели Кириченко Наталія Вікторівна (Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) і Горшкальова Наталія Миколаївна (Брониківська ЗОШ І-ІІ ступенів), інтригуючою стала бесіда про структуру та план роботи групи в найближчий час.
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar25.jpg)
Засідання круглого столу наповнилось самоаналізом проведених уроків Голяченко Т.В. і Шваї Ю.В., аналізом використання наративних методів в роботі з учнями при вивченні англійської мови вчителями-колегами. Всі виступаючі відмітили, що обидва вчителя глибоко усвідомлюють важливість своєї щоденно-кропіткої роботи з учнями, аби вивчали вони її із особливим задоволенням. Діти в свою чергу показали, що вони з цікавістю слухають і розуміють своїх вчителів, вони навчені працювати індивідуально, в парах, в групах, всі разом і самостійно.
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar26.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar27.jpg)
![](/Novunu/16rik/03-02/gulskseminar28.jpg)
Заступник завідуючої РМЦ Катерина Миколаївна Костюк, підводячи підсумки роботи семінару-практикуму, підкреслила, що перед сучасною школою стоїть важливе завдання: не просто передати дитині сукупність знань, але й зробити так, щоб відбулася актуалізація відповідно до цих знань особистого та соціального досвіду школяра. Найбільш ефективними методами, що вирішують це завдання, є наративні методи навчання. На обох уроках і на позакласному заході ми побачили конкретні ігрові ситуації, що підтримували інтерес учнів до вивчення англійської мови. Наративні методи навчання мають значний педагогічний потенціал і є на сьогодні одним з перспективних напрямків організації навчально-виховної роботи в сучасній школі.
|