Хто не знає іноземних мов, той нічого
не тямить і в своїй рідній мові
Йоганн Гете
Як відомо, письмо є потужним фактором прискореного розвитку людства. Йому належить визначна роль у створенні та збереженні духовних, а через них і матеріальних цінностей. Письмо має інтернаціональний характер. Воно продовжує і розвиває те, що було створено іншим народом. Так було в далекій давнині, те ж саме спостерігається і зараз. Письмо не природне, а суспільне явище, винахід людини, яким користувались і користуються всі. Чинна шкільна програма підкреслює, що письмо є метою і важливим засобом навчання іноземної мови. Саме цю істину наполегливо прагнуть довести вчителі іноземних мов ЗЗСО району.
Нетрадиційно, театралізованим дійством 15 листопада 2018 року учнівський і педагогічний колективи Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів зустрічали вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти району, які прибули в школу на семінар-практикум «Розвиток навичок письма на уроках англійської мови в умовах впровадження Державного стандарту мовної освіти». З балкону другого поверху школи учні 6 класу (Королева Великої Британії з принцом) і на шкільному подвір´ї учні 2-4 класів (громадяни цієї країни) з прапорцями і вигуками «Good morning!», «Welcome!», «Hail!» радо зустрічали гостей. А у фойє школи вже звучала щира українська вітальна пісня у виконанні учениць 6 класу і духмяно красувався на вишиваному рушнику уквітчаний український коровай. Презентуючи традиції рідної alma mater, гостинно вітали учасників семінару-практикуму і директор школи Віра Назарівна Алексійчук та її заступник Лариса Арсенівна Плисак.
До практичної частини семінару-практикуму ввійшли два відкриті уроки, які провели вчителі англійської мови Токарівської школи Дмитрук Оксана Миколаївна (1 клас «My Family»),
Зінчук Наталія Степанівна (6 клас «School rules»)
і позакласний захід «The magic of English», який готувала вчитель Букацька Марія Петрівна.
Змістовна доповідь «Основи навчання письма на уроках англійської мови» екскурсія по школі, огляд стінгазет та засідання круглого столу «А я роблю це так» склали теоретичну частину семінару-практикуму.
Висловлюючи свої думки, з приводу проблем навчання учнів писемному мовленню, учасники семінару-практикуму зійшлися на тому, що без досконалого володіння рідної мови, неможливо опанувати й іноземну. При цьому завжди варто пам’ятати вислів Святого Августина про те, що для вивчення мови значно важливішою є вільна допитливість, аніж грізна необхідність.
Костюк К.М.
|