«Пізнання мови — це пізнання народу, його єства, його душі, його витоків
та історичних шляхів — усього того, чим народ цікавий для інших народів»
(З кн. «Мова і нація»)
Вивчення іноземних мов сьогодні є одним з пріоритетів політики нашої держави, оскільки знання мов стає одним з головних інструментів невідворотності приєднання України до ділового освітнього, наукового та культурного простору країн європейської спільноти. Недарма у закладах загальної середньої освіти району вивчаються англійська, німецька, польська і французька мови. Педагоги наполегливо удосконалюють знання своїх вихованців, їх уміння та навички з іноземних мов, вміло стимулюють подальше оволодіння іноземними мовами. Своїм досвідом вони завжди діляться з колегами. Так, відповідно до плану методичної роботи РМЦ, 14 лютого 2019 року проведено семінар-практикум учителів німецької мови на базі Колодянської ЗОШ І-ІІІ ступенів за темою «Навчання лексики на уроках німецької мови з урахуванням вікових особливостей учнів», досвідом роботи на якому щедро поділилася Ганна Анатоліївна Новаківська, вчитель німецької мови названої школи. В роботі семінару-практикуму взяли участь учителі німецької мови ЗЗСО району й ОТГ: Гудзь О.П. (Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів), Король А.Б. (Орепівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Філоненко Г.О. (Пилиповицька ЗОШ І-ІІІ ступенів), Букацька М.П. (Токарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів); Мордас В.В. (Барвиніська ЗОШ І-ІІІ ступенів) і Радзивіл Т.В. ( Яворівська ЗОШ І-ІІ ступенів) з Брониківської ОТГ; Власюк Г.М. (Суховільська ЗОШ І-ІІ ступенів) і Садовнік І.В. (Косенівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) з Піщівської ОТГ.
Практичну частину семінару-практикуму було реалізовано через відкриті уроки: «Welche Speisen magst du» з навчальної теми «Їжа» — 6 клас,« Die Berufwunsche» з начальної теми «Професії» — 10 клас і позакласний захід «Der Velentinstag».
Опрацювання листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-41 від 23.01.2019 р. (проведення ДПА з іноземних мов у ЗЗСО у 2018-2019 навчальному році), екскурсія по школі, ознайомлення з творчою лабораторією вчителя німецької мови Новаківської Г.А. та обмін думками і досвідом роботи з приводу актуальності обраної для семінару-практикуму теми. склали його теоретичну частину.
Варто відзначити, що підсумовуючи роботу семінару-практикуму, його учасники відзначили:
*всі заплановані заходи, проведено на високому науково-методичному рівні;
*учителем-предметником широко використано потенціал нових
комунікативних та інформаційних технологій з метою формування лексики учнів;
*враховуючи те, що німецька мова в школі вивчається як друга іноземна, діти навчені перемикатись з однієї мови на другу, використовуючи знання кількох мов і, маючи необхідний лексичний багаж, спокійно спілкуватись відповідно до життєвих ситуацій.
Артистичність школярів, їх спілкування німецькою мовою та естетичне оформлення класних кімнат до Дня св. Валентина сприяли гарному враженню від почутого і побаченого в школі.
|