«Застосування ІКТ в процесі вивчення англійської мови
як засіб розширення мовної компетенції учнів
та підвищення їх навчальної мотивації»
За такою темою 14 березня 2013 року на базі Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ
ступенів відбувся семінар-практикум вчителів англійської мови загальноосвітніх
навчальних закладів району.
Учасників семінару-практикуму привітно зустріли дирекція, учні та вчителі
школи.
На відкриті уроки присутніх
запросили вчителі англійської мови Микитюк Галина Миколаївна і Шкабара Анатолій
Михайлович.
Урок у третьому класі на тему «Овочі
та фрукти» (вчитель Шкабара А.М.) викликав
чимало вражень від уміння вчителя тримати клас в активній діяльності по
вправлянню навичок читання, усного та писемного мовлення за навчальною темою.
Ігрові прийоми та яскраві мультимедійні презентації, використані вчителем,
сприяли активізації навчально-пізнавальної діяльності його вихованців.
Вчитель вищої категорії Микитюк
Г.М. на уроці у 8 класі, тема «Її величність - МУЗИКА», через різноманітні форми і прийоми
інтерактивного навчання з використанням елементів електронних презентацій, разом
з учнями розкрила й досягла мети
уроку на високому
науково-методичному рівні.
Позакласний захід «Твори добро»,
підготовлений Галиною Миколаївною з учнями 5-11 класів (англійською -
українською мовами), викликав у присутніх
сльози, душевний щем і почуття
щирої подяки за грандіозну підготовчу роботу
та ті матеріали, які розкрили суть
поняття «твори добро».
Робота семінару-практикуму була
завершена засіданням круглого столу «Інтерактивні технології в системі
особистісно зорієнтованого навчання» за участю директора школи Бармака Олексія
Валентиновича, який лаконічно презентував діяльність педагогічного колективу з
даного питання та представника фірми «PlusIs», який розповів про основні напрямки роботи компанії-виробника й презентував програму «Englihs. Pareto Lexicon».
Творча група вчителів англійської мови в час роботи семінару-практикуму
виробила рекомендації щодо використання ІКТ в процесі вивчення англійської мови
як засобу розширення мовної компетенції учнів та підвищення їх навчальної
мотивації. Вони стануть у пригоді
кожному вчителю іноземної мови. Слід відзначити, що тематичне оформлення фойє школи, коридору, класних
кімнат, візитки і відповідних матеріалів для проведення семінару-практикуму
заслуговують на увагу і наслідування. Це дозволяє констатувати, що вчителі урізноманітнюють
навчально-виховний процес, розуміють тактику оновлення змісту освіти і сміливо
впроваджують нові педагогічні технології в практику своєї роботи з метою
формування в учнів комунікативної компетенції.
|