12 грудня 2012 року на базі
Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшов семінар-практикум вчителів початкових
класів з проблеми «Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів
шляхом використання традиційних та
інноваційних технологій». У семінарі взяли участь 34 вчителі загальноосвітніх
шкіл району, які зібралися в рамках семінару, щоб отримати як теоретичне, так і
практичне консультування з даного питання.
Педагоги мали можливість побувати на відкритих уроках, які майстерно провели: Григорчук І.Л. урок образотворчого
мистецтва у 1 класі на
тему «Декор. Поняття декору. Тематичне завдання «Святкова ялинка»,
Романюк Н.М. урок з
математики у 2-Б класі на тему «Віднімання
двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі на дві дії, у яких
потрібно порівняти результати першої дії з одним із даних задач»,
Лагасюк Л.Ю. урок з «Я і України» у 2-А класі
презентація проекту «Роде мій красний»,
Янчук О.С. інтегрований урок з математики та «Я і України» (природознавство) у 3 класі на тему «Переставна властивість дії
множення. Розв’язання нерівностей. Зелене диво Землі»,
Шинкарук А.Д. урок «Я і
Україна» (природознавство) у 4-А класі на тему «Водойми України»,
Козлова С.М. урок з математики у 4-Б класі на тему «Поняття про площу. Квадратний сантиметр.
Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу».
Приємним сюрпризом для учасників
семінару стало свято «Добре братство – найкраще багатство!»,
яке підготували і провели Романюк Н.М.,
Лагасюк Л.Ю. разом
з вихованцями 2-х класів.
Активному обговоренню побаченого
сприяли виступ методиста РМЦ Лопатюк В.Г.
та директора школи Горблюк
М.Й.
Про актуальність теми семінару та шляхи її реалізації у навчальному
закладі розповіла вчитель початкових класів Наталівської ЗОШ
І-ІІ ступенів Семенишиа Т.В.
Янчук О.С., вчитель Ярунської ЗОШ І-ІІІ
ступенів поділилась досвідом роботи щодо формування ключових компетентностей
учнів початкових класів в процесі спостереження за довкіллям.
Дейнека Н.В., вчитель Слободороманівської гімназії запропонувала присутнім використовувати
інтерактивні технології як засіб розвитку творчого потенціалу школярів.
Вчителі, які були присутні на семінарі, відмітили ефективність семінару.
Подякували за корисну інформацію, яку вони планують використовувати у своїй
педагогічній діяльності.
|