Практична частина семінару була представлена відкритими уроками, які майстерно провели:
Бондарчук Галина Володимирівна - урок математики у 1 класі на тему: «Переставна властивість додавання. Задачі та вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 1-10»,
Климчук Лариса Ничипорівна - урок читання у 2 класі на тему: «Вона в віки в майбутнє йти повинна. Картини української природи в поезіях Лесі Українки «Сніг з морозом поморозив», «Вишеньки», «На зеленому горбочку»,
Боровець Валентина Данилівна - урок Я І Україна (природознавство) у 3 класі на тему: «Тварини в природі. Як розрізняють тварин. Тварини – живі організми»,
Більська Лідія Андріївна - урок читання у 3 класі на тему: «Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово. Поезія Т.Г.Шевченка»,
Усенко Інна Миколаївна - уроки для стійкого розвитку «Моя щаслива планета» у 4 класі на тему: «Мої стосунки з оточуючими».
Логічним продовженням уроків стала презентація-захист проекту «До доброї справи залучаємось разом».
Шкільний психолог Каленюк Світлана Борисівна показала присутнім на практиці як удосконалювати урок психологічними елементами та прийомами: створювати позитивний психологічний настрій на початку уроку, запроваджувати елементи релаксації в середині чи наприкінці уроку, активізувати творчу уяву дитини відповідно до теми роботи.
Підводячи підсумки семінару, методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна зазначила, що в умовах інноваційних освітніх змін важливе значення набуває компетентнісний підхід у розвитку, навчанні і вихованні особистості школяра. Сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і економічних завдань. Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв’язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Тому актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості. Вчителі, які були присутні, відмітили ефективність семінару, подякували за корисну інформацію, яку вони планують використовувати у своїй педагогічній діяльності.