Згідно річного плану роботи відділу освіти на базі
Орепівської ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшов
семінар-практикум вчителів початкових класів з проблеми «Інноваційні технології
мовленнєвого розвитку молодших школярів». У семінарі взяли участь 36 вчителів
району.
Директор навчального закладу, Петрук Микола Дмитрович ознайомив присутніх з
історією школи, досягненнями педагогічного колективу та учнів, провівши
екскурсію шкільними кабінетами. Вчителі відвідали шкільний музей «Бойової і
трудової слави», екскурсію у якому провели учні початкових класів.
Змістовною та актуальною була практична частина, на якій
вчителі Орепівської школи продемонстрували високий професійний потенціал.
Увазі присутніх були презентовані уроки: - у 2 класі з читання
«Що посіяв, те й пожнеш. Латиська
народна казка «Вовк і кіт», класовод Зозуля
Ніна Семенівна;
- у 3 класі з української мови
«Вправляння у змінюванні дієслів минулого часу за родами. Складання
усного опису дятла за інсценізацією», класовод Мельник Світлана Миколаївна;
- у 4
класі з читання «Грицько Бойко «Майстер веселого цеху»», класовод Остапчук Галина Миколаївна.
Уроки проведені на високому методичному рівні, з
використанням інформаційно-комунікативних технологій, наочного, роздаткового
матеріалу, застосуванням індивідуальної, парної та групової форм роботи, з
урахуванням вікових особливостей учнів. Чітко прослідковується цілеспрямована
робота педагогів щодо формування в учнів
мовленнєвого розвитку.
Приємним сюрпризом для учасників семінару став позакласний
захід «Землю нашу спасе свята любов», який підготували і провели вчителі
початкових класів та музики. Учні
показали свої акторські здібності, майстерність співати, танцювати, декламувати
вірші на найвищому рівні.
У ході семінару вчителі із обмінювалися досвідом роботи
та окреслювали проблеми над якими повинні працювати. Досвід роботи щодо
розвитку зв’язного мовлення учнів початкових класів представила Гальчук
Світлана Миколаївна, вчитель Токарівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів.
Завершився семінар прийняттям рекомендацій. Всі учасники
дійшли висновку, що використання інноваційних технологій щодо мовленнєвого розвитку молодших школярів
допоможе учням набути навичок ведення
дискусії та вміння висловлювати своє бачення, сформувати власну точку зору,
адаптуватися у мовному середовищі, розвивати критичне і креативне мислення.
Після офіційної частини
присутні ознайомилися з змістовим наповненням кабінетів
початкових класів.
|