20 жовтня на базі Малоцвілянської ЗОШ І-ІІ ступенів проведено семінар-практикум вчителів початкових класів на тему «Використання інтерактивних технологій з метою розвитку творчої особистості учнів». Інтерактивне навчання – це специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність. Під час навчально–виховного процесу відбувається колективна, групова співпраця, коли вчитель і учні – рівноправні суб’єкти навчання.
Вчителі даної школи майстерно провели уроки з використанням інтерактивних технологій: у 1 класі - образотворче мистецтво «Композиція «Будиночок равлика», у 3 класі - Я і Україна (природа) «Перетворення води. Кругообіг води у природі» - вчитель Лінкевич Наталія Анатоліївна, у 4 класі – математика «Читання і записування шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10, 100, 1000» - вчитель Бобровська Катерина Петрівна. 


У школі було проведено виховний захід «Без калини нема України». 
Своїм досвідом використання інтерактивних технологій поділилася Остапенко Таїсія Володимирівна, вчитель Дідовицької ЗОШ І-ІІ ступенів, яка зауважила, що ефект від використання інтерактивних прийомів максимальним буде тільки тоді, коли сам учитель глибоко усвідомить суть і необхідність такої роботи, при цьому врахує вікові особливості та рівень розвитку учнів класу.

Олена Вікторівна Ратушнюк, вчитель Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, не тільки поділилася досвідом використання інтерактивних технологій на уроках, а й провела майстер-клас, у рамках якого розглянула інноваційні технології, які можна диференційовано застосовувати в початкових класах відповідно до вікових категорій учнів та особливостей кожного навчального предмета. 

Методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна, підводячи підсумок, наголосила: «Демократизація навчання, що є потребою суспільства, не можлива без осучаснення уроку. Уроку, який проводиться для учнів і заради учнів. Майстерність учителя сьогодні полягає у творчому підході до конструювання уроків, у постійному прагненні підвищити ефективність навчально-пізнавальної діяльності новітніх організаційних форм. При цьому значущою залишається реалізація на уроці виховних, розвивальних та освітніх завдань».
|