Один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоб пробудити в
учителеві інтерес до пошуку, аналізу
власної роботи. Ще В.Сухомлинський зазначав: «Якщо ви хочете, щоб педагогічна
праця давала вчителеві насолоду, щоб повсякденне проведення уроків не
перетворювалось на нудну, одноманітну повинність, виведіть кожного вчителя на
щасливу стежку дослідника». Інформаційно-комунікаційні технології навчання
відповідають вимогам сучасної освіти, забезпечують кожному учасникові
навчально-виховного процесу можливість доступу до якісних знань, допомагають
педагогу зробити навчання цікавим, змістовним, результативним.
Саме таким питанням був присвячений районний семінар учителів географії,
який відбувся 08.12.2011 р. на базі Наталівської ЗОШ І-ІІ ст. Тема семінару:
«Використання комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі».
Сяючими очима, щирими вітаннями та гарною піснею зустрічали учні на ганку школи
учасників семінару.
Метою семінару
було :
- вироблення чіткої науково обґрунтованої стратегії вивчення
географії з використанням ІКТ;
- упровадження
інноваційних форм та методів у навчально – виховний процес; - запровадження і розвиток комп’ютерно
– орієнтованого освітнього середовища.
Заняття відкрили
теплими, сердечними словами директор школи Мухаровський Олег Григорович та
заступник директора з навчально-виховної роботи Семенишина Тетяна
Володимирівна, презентувавши досвід роботи школи з використання
комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі.
Вчительський колектив школи розуміє своєчасність та необхідність якнайширшого
застосування інформаційних технологій в сучасній освіті, тому і в подальшому
планує плідно працювати в цьому напрямку.
До уваги вчителів було запропоновано майстер-клас з географії у 7
класі на тему: «Географічне положення. Історія
дослідження та освоєння Південної Америки» ( вчитель - Шевчук Олена
Олександрівна). В ході обговорення уроку молоді вчителі та досвідчені колеги
відзначили раціональне використання вчителем комп’ютерних технологій, що
здійснювалось у двох напрямках. Один із них - комп’ютерна підтримка предмета,
що виражається у використанні стандартного програмного забезпечення з
географії, а саме мультимедійних енциклопедій та електронних підручників,
тестового контролю знань. Другий напрям
– розробка уроку, що супроводжується використанням комп’ютера з мультимедійним
проектором та ретельно підібраного відеоряду, що допомагає ілюструвати
теоретичний матеріал уроку на основі інтерактивних комп’ютерних презентацій з
географії. Приємні враження учасникам семінару залишив глибоко продуманий, науково
обґрунтований, емоційно насичений урок,
проведений Оленою Олександрівною.
Учасники семінару разом із
учнями взяли участь у позакласному заході
«Географічний калейдоскоп» з використанням
інтерактивних комп’ютерних презентацій. Присутні мандрували країнами світу сторінками казки…
Гості відмітили артистизм дітей, високий творчий
потенціал педагогів та їхніх вихованців.
По завершенню семінару вчителі обмінялися своїми враженнями та
рекомендаціями.
|