Один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоб пробудити в учителеві інтерес до пошуку, аналізу власної роботи. Ще В.Сухомлинський зазначав: «Якщо ви хочете, щоб педагогічна праця давала вчителеві насолоду, щоб повсякденне проведення уроків не перетворювалось на нудну, одноманітну повинність, виведіть кожного вчителя на щасливу стежку дослідника». Туристсько-краєзнавчі подорожі відновлюють і розвивають сили, волю людини, збагачують її знання про себе, свій край і світ. При їх підготовці однаково відповідально продумують маршрут, програму, організаційне забезпечення, дбають про спорядження, фізичну, технічну, психологічну придатність, мотивацію учасників. Саме таким питанням був присвячений районний семінар учителів географії, який відбувся 19.05.2016 року на базі Калинівської ЗОШ І-ІІ ст. Тема семінару: «Організація туристсько-краєзнавчих подорожей з учнівською молоддю».
Хлібом і сіллю, щирими вітаннями та гарною піснею зустрічали учні та вчителі школи учасників семінару (20 чоловік). Директором школи Жигуном Іваном Йосиповичем, було презентовано навчальний заклад перед членами зібрання, а вчителем географії Гнапом Юрієм Миколайовичем, було розподілено обов’язки педагогів в процесі туристсько-краєзнавчої подорожі.
Проходження туристично-краєзнавчого маршруту включало в себе:
- Підгодівельний майданчик.
- Богданів дуб.
- Пам’ятник зубру.
- «Боброва хата».
- Урочище «Модрина».
Цікаві і змістовні розповіді по всьому маршруту розповідав головний єгер Новоград-Волинського ДЛМГ Демчук Володимир Васильович, людина, в якій поєднані любов до прекрасного, доброзичливість, мудрість та духовність.
Під час перебування на відгодівельному майданчику було проведено дослідження та рух по азимуту.
На другій зупинці, «Богданів дуб», проводилися дослідження щодо розмірів обхвату дерева, ознайомлено з легендою назви.
Під час перебування біля пам’ятника зубру провели дослідження чорної скриньки, дали повне пояснення об’єктів.
Біля «Бобрової хати» з учасниками семінару проведено брей-ринг.
Не менш цікаво пройшла демонстрація видів кострів. Присутні змогли зробити відповідні висновки, щодо раціональності використання певних видів кострів.
Від учасників семінару і від себе особисто дякую адміністрації, вчителям та учням школи за організацію та проведення семінару.
|