Життя – це час. Час – це рух. Рух – постійна зміна, зміна у будь-якій ланці життя. І програє саме та ланка у ланцюгу життя, яка не модернізується. А освіта - найпотужніша та найпотрібніша ланка повноцінного життя людини, і саме вона мусить не відставати від тих змін, які відбуваються в суспільстві.
Цю думку підтвердили учасники районного семінару вчителів російської мови та світової літератури, який відбувся на базі Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів 28 квітня, адже його тема – «Використання інноваційних технологій на уроках російської мови та світової літератури». Семінар проходив у формі усного журналу. Спочатку учасники перегорнули «Практичну» сторінку, відвідавши уроки справжніх майстрів своєї справи Медвежинської Т.Є. та Горблюка А.В.
На російській мові у 8-А класі під час вивчення теми «Обособленные обстоятельства» учні результативно працювали завдяки використанню комп’ютерних технологій. У заочну подорож шляхами «Дон Кіхота» запросили учасників семінару учні 8-Б класу, що перевтілювалися на уроці світової літератури і в дослідників, і в декламаторів.
На «Пізнавальній» сторінці учасники семінару ознайомились з історико-краєзнавчим музеєм, яким завідує Горблюк А.В. Цікаво, що в музеї зберігається рукописна шкільна газета 1948 року. Курс світової літератури передбачає вивчення японської літератури. І саме «Розважальна» сторінка дала змогу всім гостям відчути себе учасником японської чайної церемонії, яку майстерно провела директор школи Горблюк М.Й.
«Інформаційна» сторінка семінару дала змогу його учасникам ознайомитись з підсумками конкурсу «Вчитель року - 2011» у номінації «Світова література», а також результатами обласної олімпіади з російської мови та літератури, підсумками І туру інтелектуальної гри з російської мови «Знаю!». Свій досвід з використання інноваційних технологій на уроках світової літератури презентувала переможець районного етапу конкурсу «Учитель року - 2011» Анхім З.В., вчитель Піщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Керівник районної школи ППД Бармак В.І., вчитель Киянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, презентувала матеріали роботи обласної школи ППД щодо використання краєзнавчого аспекту у вивченні російської мови та світової літератури. Перегорнувши останню, «Підсумкову», сторінку, учасники семінару висловили свої враження від переглянутих уроків та заходу, користуючись методом «Мікрофону», а також мали змогу задати питання вчителям під час інтерв’ю з ними.
|