Академік Д.Затонський писав, що світова література – вікно у світ, яке
робить фактом свідомості окремої особистості весь багатобарвний духовний світ
людства. Враховуючи те, що основне
змістовне ядро курсу «Світова література» становлять перекладні твори, темою
районного семінару-практикуму було обрано «Країнознавчий аспект вивчення
світової літератури».
Директор школи Горлата Л.С. та її заступники Зез В.І. і Вознюк Т.М.
презентували роботу школи, історію її становлення, досягнення учнів та
вчителів, виховну діяльність.
Практична частина була представлена змістовними уроками світової літератури
з використанням ІКТ:
- у 9 класі за темою «Жіночі образи
роману М.Ю.Лермонтова «Герой нашого часу» (вчитель Анхім З.В.);
- у 5 класі за темою «Підсумковий урок за повістю Марка Твена «Пригоди Тома
Сойєра» (вчитель Романчук В.В.).
Велике зацікавлення в учасників семінару викликала
літературна кав’ярня «Перехрестя», де
зустрілися учні 8 і 9 класів. Її метою було в ігровій формі дати можливість
дітям проявити свої розумові та творчі здібності, розширювати кругозір, сприяти
інтелектуальному та духовному розвитку особистості.
Англія, Німеччина, Франція, Росія – далеко не повний
перелік країн, з якими ознайомили офіціанти кав’ярні на іноземних мовах.
Під час обговорення уроків і заходу учасники семінару
відзначили високий рівень проведення занять.
|