Реформування освіти ставить перед вчителями інформатики завдання – знайти найбільш оптимальні для учня технології пізнання теоретичної бази знань з основ інформатики та здобуття ними практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній діяльності.
Дедалі більш актуальним в освітньому процесі стає використання в навчанні прийомів і методів, які допомагають формувати вміння самостійно здобувати нові знання, збирати необхідну інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. В останні роки цю проблему вирішують через використання на уроках інформатики технологій критичного мислення та організацію проектної діяльності.
21 лютого на базі РМЦ відбувся семінар «Проектна діяльність на уроках інформатики», в якому взяли участь 17 вчителів інформатитики ЗЗСО району. Метою засідання було удосконалення знань педагогів із питань технології критичного мислення, проектної діяльності та обмін наявним досвідом роботи. Під час теоретичного блоку розглядались питання:
1. "Критичне мислення на уроках інформатики". О.П. Сікора, зав. РМЦ
2. "Проектна діяльність на уроках і в позаурочний час". І.С. Майдюк, вчитель інформатики Киківської ЗОШ І-ІІІ ст.
В практичній частині занять вчитель інформатики ЗОШ №7 м. Новограда-Волинського Сахно А.А. поділився з присутніми власним досвідом щодо використання різних технологій, методів і прийомів навчання, які він використовує в роботі з обдарованими учнями. Особливу увагу Анатолій Анатолійович звернув на активне використання для навчання і розвитку дітей логічних ігор, різних типів головоломок, американської освітньої платформи code.org, українського розвивального сайту «Плетиво», клубу «Цікаві люди», провів майстер-клас з виготовлення головоломок, використовуючи лінійки, мотузки, кільця.
По завершенню практичного блоку було проведено вправу «Нові ролі сучасного вчителя» та анкетування для визначення готовності учителя до впровадження проектних технологій і критичного мислення.
|