Музично-естетичне виховання є одним
з важливих чинників формування гармонійної, духовно багатої особистості й
передбачає прилучення людини з дитинства до культурної спадщини свого народу та
народів світу. Особливу роль у цьому відіграють уроки музичного мистецтва, які
є обов’язковими в розкладі предметів загальноосвітніх навчальних закладів
району.
22 березня на базі
Великогорбашівської ЗОШ І-ІІ ступенів проведено семінар-практикум вчителів
музичного мистецтва на тему «Художньо-естетичне виховання учнів – процес формування
індивідуального творчого потенціалу та особистісно-творчого самовираження
дитини».
Гостинно, за давнім українським
звичаєм, зустріли учасників семінару-практикуму директор школи Ігор Борисович
Семенюк, його заступник Руслана Володимирівна Ейсмонт, вчитель музичного
мистецтва Микола Петрович Денисюк, вчителі та учні школи.
З електронною презентацією про
школу та її надбання виступив директор школи.
Заступник завідуючої РМЦ Катерина
Миколаївна Костюк ознайомила учасників семінару-практикуму з планом та метою
його роботи. В своїй доповіді про
художньо-естетичне виховання школярів підкреслила, що головними завданнями
загальної музичної освіти в основній школі є особистісний розвиток учня і
збагачення його емоційно-естетичного потенціалу під час сприймання та
інтерпретації творів музичного мистецтва, а також формування ціннісних
орієнтацій, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному
самовдосконаленні. Урок музичного мистецтва по темі «Музична драматургія. Образи радості, добра
й краси», який провів Денисюк М.П., яскраво
розкрив основну мету та загальні
завдання, спрямовані на формування освітніх компетенцій його вихованців. Учні
впевнено й грамотно відповідали на запитання вчителя щодо творчості композитора, інтонаційно чисто співали програмовий
твір, уважно слухали й споглядали уривки
опери, характеризували її інтонаційно-образну мову, користуючись відповідною
музичною термінологією, зображали образи
радості, добра й зла засобами образотворчого мистецтва.
Позакласний загальношкільний
захід «Україна – свята і єдина» довів, що питання художньо-естетичного
виховання учнів в умовах даної школи
вирішується, завдячуючи старанним
зусиллям вчителя музичного мистецтва, дирекції, вчительського й
обслуговуючого колективів школи. Адже там, де люблять мистецтво дорослі – там
обов’язково народжуються і юні таланти.
|