17 жовтня на
базі Яворівської ЗОШ І-ІІ ступенів було проведено семінар-практикум учителів німецької мови
загальноосвітніх навчальних закладів району на тему «Формування
соціолінгвістичної компетенції учнів на уроках німецької мови в умовах
модернізації освітньої галузі».
Учні школи
разом зі своїми наставниками за давнім українським звичаєм зустріли гостей
хлібом-сіллю та щирими вітальними
словами.
Заступник
директора школи, вчитель іноземної мови
Тетяна Вікторівна Радзивіл, директор школи Ольга Антонівна Токарчук запросили
присутніх до плідної праці та обміну досвідом роботи по даному питанню. Учасники семінару-практикуму мали змогу відвідати відкриті уроки в другому та восьмому класах і простежити ріст
соціолінгвістичної компетенції
школярів різних вікових груп.
На уроці в 2
класі за темою «Ми охоче граємося» Тетяна
Вікторівна, застосовуючи різноманітні ігрові форми роботи, вміло вела учнів до
досягнення мети уроку, а її
вихованці з цікавістю запам’ятовували і завчали
все нові й нові поняття (назви іграшок,
кольори, цифри, імена тощо).
Учні 8 класу,
працюючи в двох групах, глибоко розкрили
тему уроку «Шкільні системи Німеччини та України», продемонструвавши достатній рівень своєї соціолінгвістичної
компетенції.
Бінарний позакласний
захід «Яка чудова природа восени» засвідчив, що вивчення в школі англійської мови
як другої іноземної мови тільки сприяє всебічному розвитку кожної дитячої
особистості, відповідає вимогам часу і
основним положенням «Стратегічних напрямків розвитку сучасної шкільної системи
навчання іноземним мовам».
На засіданні
круглого столу вчителі німецької мови Немильнянської (Гудзь О.П.), Кленівської
(Власюк Г.М.), Колодянської (Будерацька С.С.), Красилівської (Гришан В.І.),
Курчицької (Юхимець О.П.), К.Гутянської (Лопатюк Л.С.), Орепіської (Дорошкевич
А.Б.), Федорівської (Літвинець Я.М.), Яворівської ЗОШ (Радзивіл Т.В., Жайворон
Ю.В.) активно обговорили відвідані
заходи, опрацювали підсумкові матеріали І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з німецької мови та виробили методичні рекомендації щодо удосконалення форм та
методів роботи по формуванню соціолінгвістичної компетенції
учнів в умовах модернізації освітньої галузі.
|