10
квітня на базі Гірківської ЗОШ І-ІІ ступенів пройшов семінар-практикум вчителів
початкових класів з проблеми «Розвиток
логічного мислення молодших школярів на уроках та в позаурочний час» У
семінарі взяли участь 22 вчителі початкових класів шкіл району.
Учасників
семінару гостинно зустріли учнівський та педагогічний колектив, піднісши
коровай на вишитому рушнику. Зі словами вітання до присутніх звернувся директор
школи Смоляр Володимир Іванович. Він запропонував переглянути електронну презентацію роботи
навчального закладу з традиціями, завданнями та досягненнями педагогічного й
учнівського колективів.
Вчителі
відвідали відкриті уроки, які майстерно провели: Карплюк Тетяна Євгенівна урок
навчання грамоти у 1 класі на тему «Звуки (ф), (ф/). Позначення буквою «еф»»,
Лопатюк Оксана Олександрівна урок математики у 2 класі на тему «Вправи і задачі
на засвоєння таблиці множення і ділення на 4»,
Семенюк Людмила Олександрівна урок
української мови у 3 класі на тему «Спостереження за роллю дієслів у реченнях і
тексті. Дієслова-синоніми і антоніми».
Логічним
продовженням уроків став позакласний захід «Стежками мого рідного села». Гарні
враження справили на присутніх ведучі свята, познайомивши з історією села Гірки
та Кудиновичі. Приємно здивували гостей
професійним виконанням пісень учні школи
та аматорський колектив села Гірки. Не
обійшлося без іскрометного гумору, що
прозвучав у виконанні другокласників (класовод Лопатюк О.О.).
Під
час роботи круглого столу було опрацьовано рекомендації Міністерства освіти і
науки , молоді та спорту щодо проведення Всеукраїнської акції «Дай руку,
першокласнику!». Районний логопед відділу освіти Миронова Галина Василівна
виступила з питанням «Подолання заїкання в дітей молодшого шкільного віку».
Підводячи
підсумки семінару, методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна зазначила, що найвищою
метою освіти ХХІ століття – є виховання відповідальної особистості, яка здатна
до самоосвіти і розвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для
творчого вирішення проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну
інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. Тобто
перед сучасною освітою на передній план виступає завдання інтелектуального
розвитку. Для реалізації даної мети особистість повинна мати достатній рівень
розвитку всіх видів пам’яті, уваги, уяви, мислення та мовлення, а також
здібність до аналізу та синтезу, абстрагування й узагальнення, вміння приймати
рішення, доводити твердження і спростовувати їх. Отже, вміння логічно мислити –
це необхідна умова розвитку інтелекту особистості. Хоча процес формування
логічного мислення досягає стадії формально-логічних операцій лише у
підлітковому віці, без належних зусиль у дошкільному віці та у початковій школі
інтелектуальний розвиток особистості буде частковим.
|