16 листопада на базі Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний
семінар учителів російської мови і світової літератури на тему «Підвищення
результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом упровадження
нових технологій навчання й виховання на уроках російської мови і літератури»,
участь у якому взяли 18 педагогів.
Господарі зустріли учасників семінару щирим словом, представивши вироби
гуртківців з техніки «Квілінгу» та «Бісероплетіння».
Психолог Лакізюк І.С. розпочала роботу із вправ, які допомогли
познайомитися вчителям та емоційно налаштуватися на співпрацю.
Про школу, її досягнення за допомогою презентації розповіла учасникам
семінару директор школи Гончаренко С.В.
Учителі майстерно провели відкриті уроки, доцільно використавши на них ІКТ:
Сеньків В.З. – російську мову у 5-Б класі; Братунець А.М. – світову літературу
у 8-В класі; Степанюк Л.В. – світову літературу у 5-А класі.
Керівник драматичного гуртка Литвинчук І.В. запросила на позакласний захід
«В гостях у драматургів», під час якого старша і молодша групи драмгуртка
артистично зіграли уривки з комедії Ж.Б.Мольєра «Міщанин-шляхтич» та казки
С.Я.Маршака «Кішкин дім».
Обговорення уроків та заходу відбулося за допомогою технології «Шість
капелюхів мислення».
Свої побажання колективу Городницької школи учасники
семінару висловили і в письмовій формі.
Враховуючи досвід, напрацьований учителями району, учасники семінару
рекомендували :
- Спрямувати роботу вчителів російської мови та світової літератури на
формування світоглядних і загальнолюдських ціннісних орієнтирів,
комунікативних, соціокультурних умінь і навичок.
- Засобами світової літератури виховувати в учнів здатність знайти, зберегти
і розвинути себе як особистість.
- Застосовуючи інноваційні методичні стратегії, працювати над розвитком в
учнів творчих здібностей, здатності до навчання, самостійності мислення.
- Виховувати вміння оперувати набутими знаннями, сформованими навичками,
використовувати їх у практичному житті.
- Використовувати активні та інтерактивні методи при проведенні уроків
світової літератури та російської мови.
- Організувати науково – дослідницьку роботу учнів.
- Використовувати інформаційні і комунікаційні технології у процесі викладання світової літератури.
- Упроваджувати кращий педагогічний досвід учителів району Братунець А.М.,
Литвинчук І.В., Сеньків В.З., Степанюк Л.В.
|