У чому суть життя? Вона – в дитині!
Вирішуй сам, як сповнить щастям дні.
Ось яблука однакові частини,
А що там усередині - збагни…
Не обірвати б листя ненароком,
Адже без нього не бува плодів.
Хай більше родить з кожним роком
Смачніших, ароматніших плодів!
Ці слова невипадково прозвучали на
початку районного семінару вчителів російської мови та світової літератури, що
відбувся 14 листопада на базі Курчицької ЗОШ І-ІІ ступенів, адже його тема -
«Біоадекватна технологія як умова розвитку творчого мислення школярів». У його
роботі взяли участь 20 учасників зі шкіл району.
Директор школи Захарчук Ю.В. ознайомила гостей зі школою, її становленням,
досягненнями.
У своєму виступі методист РМЦ Рошка С.П. обґрунтувала
актуальність теми, розкрила зміст поняття «мислеобраз», звернувши увагу на
ефективність використання елементів цієї технології на уроках російської мови
та світової літератури.
Практична частина семінару розпочалася з уроку російської
мови в 6 класі. Працюючи над темою «Буквы е, и в префиксах пре-,
при-»,
Романчук С.Г. запропонувала форму подорожі до країни казок
О.С.Пушкіна, що допомогло реалізувати міжпредметні зв’язки зі світовою
літературою. Суттєвим доповненням стало використання презентації з цікавими
завданнями. В кінці уроку кожен з учнів створив власний мислеобраз відповідно
до теми уроку.
Власним досвідом роботи з використання елементів
біоадекватної технології поділилися вчителі світової літератури Жовтюк І.П.
(Калинівська ЗОШ) та Дмитренко Т.В. (Яворівська ЗОШ).
В обговорення уроку включилися Бармак В.І. (Киянська
ЗОШ), Смолко В.О. (Колодянська ЗОШ), Аврамець Т.М. (Борисівська ЗОШ).
Під час позакласного заходу учні подарували учасникам
семінару і щире слово, й іскрометний гумор, засвідчивши вправне володіння
рідною та російською мовами.
|