Привітне весняне сонце зустрічало гостей на Киянській землі 8 квітня, де відбувся семінар вчителів трудового навчання на тему «Розвиток творчої особистості в процесі виконання проекту». Директор школи, Копчук Микола Опанасович, провів екскурсію по школі, розповів про проблеми та шляхи їх вирішення, найвищі досягнення. Господар семінару, вчитель трудового навчання Ганношин Микола Григорович, творча особистість. Про це свідчить оформлення майстерні, вироби дітей. Найвище досягнення Миколи Григоровича - це те, що його учні кожен рік займають призові місця на районних олімпіадах та захищають честь району. Так, у цьому році, Копчук Володимир (учень Киянської ЗОШ) та Данковцева Людмила (учениця Чижівської ЗОШ) у ІІІ турі Всеукраїнських олімпіад посіли четверті місця та четверте загальнокомандне місце. Це високе досягнення, яке ми постараємось втримати і покращити.
Під час виконання проекту учнями вчитель вміло використовує інноваційні та інтерактивні технології, вдало підбирає завдання, враховуючи при цьому індивідуальні особливості та інтереси дітей. Велика увага звертається на дотримання техніки безпеки під час виконання робіт та послідовність виконання проектів.
Учасники семінару відзначили сумлінність, наполегливість, педагогічний талант свого колеги, побажали подальшого творчого зростання. Учні 8 класу продемонстрували своє вміння працювати на верстатах і виборювати призові місця на олімпіадах.
У роботі семінару взяв участь учень 11 класу, учасник ІІІ туру Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання, Копчук Володимир. Він продемонстрував презентацію та виріб, які були представлені на обласній олімпіаді і отримали високу оцінку журі.
На закінчення семінару перед учасниками продемонстрували свій виступ переможці районного конкурсу екологічних агітбригад, що показали найбільші проблеми сьогодення та шляхи їх вирішення. Перед учасниками семінару виступив методист РМЦ Скрипнюк Юрій Олексійович, який наголосив на актуальності та ефективності залучення дітей до виконання проектів, врахування бажань учнів, матеріальну базу та обсяг виконаного проекту. Також було наголошено, що з переходом від початкової до старшої ланки доцільно використовувати метод фантазування з метою зацікавлення учнів до вивчення трудового навчання.
|