На базі Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи «Керівництво науково-дослідною роботою в загальноосвітніх навчальних закладах».
Удосконалення навчально-виховного процесу в школі пов’язане з необхідністю модернізації внутрішкільної методичної роботи, організації її на інноваційній основі із залученням педагогів у творчу діяльність та дослідно-експериментальну роботу. Дослідно-експериментальну діяльність педагога розглядають як форму педагогічної творчості, з одно боку, та як умову позитивного розвитку шкільної навчально-виховної системи з іншого. Сьогодні актуальним є об’єднання практичної діяльності педагога та вивчення і впровадження нових методик і технологій навчання.
Під час семінару були розглянуті питання:
- Інноваційна освітня діяльність та її складові. Керівництво дослідно-експериментальною роботою та формування дослідницької культури педагога (Сікора О.П., зав. РМЦ).
- Експериментальні дослідження в школах району (Дем’янчук Н.К., методист РМЦ).
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn1.jpg)
- З досвіду організації методичної роботи у Великомолодьківській ЗОШ І-ІІІ ступенів (Черемха М.Р., заступник директора з НВР).
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn2.jpg)
- Діяльність керівника школи з поширення педагогічних ідей. Презентація проекту «Фінансова грамотність» (Бармак О.В., директор школи).
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn3.jpg)
Вчитель навчає учня чомусь новому і водночас він повинен стати посередником між учнем і навчальним матеріалом. Виходячи з цієї нової ролі він повинен використовувати різноманітні методи подачі нового матеріалу, завдання, які дозволяють школярам засвоїти навчальний матеріал відповідно до їх досвіду і рівня пізнавальної активності, надати можливість учням демонструвати свої досягнення в отримані знань.
Саме такий підхід до викладання предметів був продемонстрований вчителями школи на відкритих уроках:
- читання (2 клас) - «Совість і людяність - головні у людині. В.Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» (вчитель Лісовська С.В.);
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn4.jpg)
- українська мова ( 3 клас) - «Дієслово як частина мови» (вчитель Осипчук Н.В.);
- англійська мова (5 клас) - «Природа. Пори року. Погода» (вчитель Микитюк Г.М.);
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn5.jpg)
- математика (6 клас) - «Перпендикулярні та паралельні прямі» (вчитель Тарнавська Я.М.);
- світова література (7 клас) - «Осуд антигуманної сутності війни в оповіданні Генріха Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» (вчитель Валага О.І.);
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn6.jpg)
- фізична культура ( 9 клас) - “Ігрове тренування із застосуванням вивчених прийомів” (вчитель Храбан І.С.).
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn7.jpg)
Підтвердженням того, що основна увага при викладанні навчальних предметів приділяється тому, щоб вивчення учнями тієї чи іншої дисципліни перетворити на процес дослідження було представлення учнями дослідницьких проектів: “Література рідного краю. Життя і творчість Юрія Ковальського. “Його душа — поезія, з якою ми живемо” та “Ластівка сільська — давній супутник людини”.
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn8.jpg)
![](/Novunu/15rik/05-2015/zastupn9.jpg)
Ціннісне ставлення до своєї Батьківщини показали учні школи у виховному проекті «Україна – мій рідний край».
На завершення семінару практичний психолог школи Новорок В.І. провела тренінг із заступниками директорів «Стратегія особистісного і професійного самовдосконалення».
|