Завдання кожного сучасного закладу – створити атмосферу державного розуміння розвитку освіти, змінити орієнтацію педагогічного колективу щодо оцінювання діяльності кожного вчителя за результатами праці, організувати навчально-виховний процес на основі творчої співпраці вчителів та учнів. В умовах сучасних вимог суспільства суттєво змінюється роль вчителя, який повинен не лише дати учням знання та сформувати вміння і навички, а й навчити їх самостійно вести пошук необхідної інформації, сформувати їх самоосвітні компетенції. Потребують змін: мотивація професійного зростання та самовдосконалення вчителів, інтерес до змісту професійної діяльності, розуміння значення психолого-педагогічної культури вчителя, самооцінка і прагнення до самореалізації.
Про нові підходи та методи роботи з педагогічними кадрами, з метою піднесення їх загальної професійної культури, переорієнтації навчально-виховного процесу на становлення особистості здатної продуктивно мислити, говорилось на семінарі заступників директорів з навчально-виховної роботи, який відбувся на базі районного методичного центру 23 лютого 2016 року. Тема семінару: «Роль заступника директора з навчально-виховної роботи у підвищенні рівня науково-методичної підготовки і фахової майстерності вчителя та якісного забезпечення навчально-виховного процесу».
В ході виступу «Методична підтримка фахового зростання педагогів та роль заступника директора в її здійсненні» зав. РМЦ Сікора О.П. ознайомила слухачів з новими підходами до організації методичної роботи школи, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, проектної, інформаційної діяльності заступника у підвищенні фахової майстерності вчителя.
Про здійснення методичного супроводу професійного зростання вчителів говорила заступник директора з навчально-виховної роботи Піщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Зез В.І.
Голова методичного об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики Піщівського освітнього округу Бонковська І.В. зробила презентацію сайту методоб’єднання.
Досвідом використання активних методик навчання педагогів поділилась голова методичного об’єднання вчителів початкових класів Піщівської школи Бабич Л.В. в ході майстер-класу «Інтерактивні методики в роботі методоб’єднання».
Завершився семінар проведенням практичної роботи «Моніторинг професійної компетентності вчителя», на якій була опрацьована одна з методик оцінки професійної спрямованості педагога.
|