Реформування освіти зумовлює появу нових методик, переорієнтацію підходів і пріоритетів методичної та психологічної готовності педагога до реалізації завдань освітянської галузі, до життя та діяльності у швидко- змінюваних умовах професійної діяльності. Сьогодні важливого значення набуває інноваційна діяльність, яка характеризується експериментуванням, апробацією та застосуванням новітніх освітніх технологій у навчально-виховному процесі.
В основі моделі сучасного вчителя має бути вільна орієнтація в інноваційному освітньому просторі, здатність навчатися. Питання формування інноваційної культури вчителя розглядалось на семінарі заступників директорів з навчально-виховної роботи, який відбувся 01.11.2016 року на базі Барвинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Тема семінару «Діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи щодо розвитку та творчої реалізації результатів інноваційного пошуку педагогів».
Семінар проведено в нестандартній формі, учасників запросили до інтелект-кафе, господинею якого була заступник директора Гордійчук Л.П. За чашкою чаю та кави «Будьмо знайомі», смакуючи бутерброди «Креатив» та «Розумні тістечка», заступники з’ясовували чинники, які впливають на формування креативності педагога, визначали форми і методи організації методичної роботи з педагогічними кадрами. Лариса Петрівна ознайомила присутніх з організацією методичної роботи в школі та презентувала досягнення своїх колег.
Учасники семінару побували на майстер-класах вчителя музичного мистецтва Морозова О.А. та вчителя трудового навчання Дмитренка В.С., засіданнях літературної студії «НЕПРО100» «Поезія постмодернізму» (керівник - вчитель української мови та літератури Калінченко Т.М.), правового клубу старшокласників «Громадянське суспільство та корупція» (вчитель історії та правознавства Подолянчук С.О.).
|