Творчості, як і будь-якої діяльності,
можна навчитися.
Районний семінар заступників директорів з виховної роботи
за темою: «Розвиток креативності учнів в
умовах сільської школи» відбувся 24 січня 2013 року в чудовій Новороманівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, в роботі якого прийняли участь
13 педагогів району.
Сонячним морозним днем зустрічали гостей хлібом на
вишитому рушнику, гарною піснею, колоритними українськими вишиванками та
барвистими квітчастими хустками педагоги, учні, працівники Новороманівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів.
За планом семінару заступник директора з виховної роботи Пасічник Валентина Петрівна
презентувала систему виховної роботи школи, в якій поділилась значним досвідом у
створенні і згуртуванні учнівського, педагогічного та батьківського колективів,
колективу працівників школи в одну велику дружну родину на основі розроблених концептуальних засад
системи виховної роботи, девізом якої є: «Духовність,
здоров’я, родина, культура». За участі
педагога-організатора школи Черниш
Оксани Сергіївни проведено
теоретичний майстер-клас: «КТС та квест як сучасні інтерактивні форми
виховної роботи: теоретичні засади, методика підготовки та проведення».
Практичний психолог школи Петренко Галина Олександрівна провела психологічний практикум «Від
креативного вчителя до креативного учня».
Під час екскурсії по школі, яку проводила президент
шкільного парламенту Майнека Наталія
учасники мали змогу ознайомитись з об’ємною, різноманітною і дуже красивою
виставкою учнівської та вчительської творчості «Творчість- це стан душі»
та презентацією діяльності учнівського самоврядування.
Класний керівник 11 класу Заруцька Галина Іванівна разом зі своїми вихованцями представили
захист культурологічного пізнавально-дослідницького проекту «На
хустки Україна багата», який є прикладом організації життєвої діяльності учнів, виховання їх у
дусі природно-історичного розвитку матеріальної і духовної культури нації,
способом передачі молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної
культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду.
|