Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками - одна зі складних і до кінця не розв'язаних проблем. Спільна робота щодо створення умов для реалізації наступності дошкільного навчального закладу і школи починається з розуміння того, що дитячий садок і школа повинні діяти узгоджено – в одному напрямі.
24 листопада 2017 року на базі Киківського ЗДО відбувся семінар-практикум «Створення умов для реалізації принципу наступності між дошкільною і початковою освітою», в якому взяли участь вихователі дитячих садків та вчителі початкових класів Новоград-Волинського району та Чижівської ОТГ.
![](/Novunu/17rik/11/1.jpg)
Метою даного заходу було вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, спрямування зусиль колективів закладів дошкільної освіти і шкіл на взаємодію, шукаючи ефективні шляхи забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу, на практиці продемонструвати форми і методи роботи з різною категорією учасників під час організації та реалізації такої співпраці.
Заступник директора Киківської ЗОШ І-ІІІ ст. Железняк Л.І. та директор Киківського ЗДО Матвійчук О.О. ознайомили присутніх з планом роботи семінару та провели екскурсію дитячим садком.
![](/Novunu/17rik/11/2.jpg)
Учитель 4 класу Киківської ЗОШ І-ІІІ ст. Венгер М.А. презентувала роботу щодо методичного забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок навчання.
![](/Novunu/17rik/11/3.jpg)
Під час практичної частини семінару педагоги:
- відвідали заняття в старшій групі «Подорож у країну знань», яке майстерно провели вихователь старшої групи Швець В.П. та майбутній вчитель вихованців Венгер М.А.;
![](/Novunu/17rik/11/4.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/5.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/6.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/7.jpg)
- переглянули фрагмент уроку математики в 1 класі (вчитель Степанюк Р.А.);
![](/Novunu/17rik/11/8.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/9.jpg)
- взяли участь у майстер-класах з елементами інтегрованого навчання, яке провели вчителі Тимощук В.М (2 клас) та Деркач І.В. (3 клас);
![](/Novunu/17rik/11/10.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/11.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/12.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/13.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/14.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/15.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/16.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/17.jpg)
- побували в «Королівстві гарних манер» (спільний виховний захід).
![](/Novunu/17rik/11/18.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/19.jpg)
![](/Novunu/17rik/11/20.jpg)
Відвідані заходи свідчать про те, що педагоги в своїй роботі використовують інноваційні методики проведення занять, уроків та виховних заходів, в основу яких покладено компетентнісно орієнтований підхід.
Підводячи підсумки семінару завідувач РМЦ Сікора О.П. зосередила увагу присутніх на чинниках якісної освіти та підготовці до впровадження нового Державного стандарту початкової освіти.
![](/Novunu/17rik/11/21.jpg)
Лопатюк В.Г., методист сектору освіти Чижівської ОТГ презентувала «Упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи» зробивши порівняльний аналіз чинного Державного стандарту та проекту нового.
![](/Novunu/17rik/11/22.jpg)
Гопанчук В.В., методист РМЦ з дошкільної освіти ознайомила присутніх з основними аспектами реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.
![](/Novunu/17rik/11/23.jpg)
Киківський сільський голова Процюк Ю.М. наголосив на необхідності тісної співпраці всіх учасників освітнього процесу – батьків, вихователів, вчителів та органів місцевого самоврядування, адже діти – це наше майбутнє.
Учасники семінару одностайно прийшли до висновку, що тісна співпраця формує у педагогів розуміння значущості процесу розвитку дитини та сприяє накопиченню знань, допомагає зберігати здоров’я дітей, визначає індивідуально-диференційований підхід до майбутнього першокласника. І така тісна співпраця повинна мати продовження.
![](/Novunu/17rik/11/24.jpg)
|