Коли маленька людина
в маленькому місті чи селі
сумлінно
робить свою маленьку справу –
Всесвіт стає кращим.
Сьогодні чи не найважливішим завданням навчально-виховного процесу є
адаптація юного покоління до системи ринкових відносин, аби випускники не виходили
зі стін школи лише з певною сумою знань, а й з формуванням в учнів навичок
самоврядування. Основи громадянського становлення та демократії закладають з
дитячих років, і самоврядування допомагає учням організувати власне життя і
життя своїх товаришів. Досвід взаємостосунків, розв’язання конфліктів,
виявлення і захисту своїх інтересів, набутий в школі, в роботі районного
шкільного парламенту, стане багатим надбанням, з яким школярі увійдуть у
доросле життя.
6 жовтня у великому залі адмінбудинку відбувся V Форум Районного Шкільного
Парламенту «Від самоврядування – до державотворення», на який прибуло 71 учень
та 36 педагогів із 35 загальноосвітніх навчальних закладів району.
Всіх присутніх привітали:
- Барановська Лідія Вікторівна –
провідний спеціаліст відділу освіти;
- Сікора Ольга Павлівна – завідуюча
районним методичним центром;
- Подкаура Валентина Миколаївна –
директор РЦТСТУМ.
З метою висвітлення організації
учнівського самоврядування змістовно виступили :
- Вознюк Тетяна Михайлівна, заступник
директора Піщівської ЗОШ І-ІІІ ст.
- Мулько Галина, учениця 9 класу Гульської ЗОШ І-ІІІ ст.
- Дейнека Сніжана, учениця 11 класу Слободороманівської гімназії.
Головним питанням зібрання
були вибори президента РШП.
З передвиборчими програмами виступили:
- Маруш Олександра, учениця 10 класу
Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів,
- Вознюк Анастасія, учениця 9 класу
Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів,
- Ясиневич Антоніна, учениця 10
класу Суслівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Президентом Районного Шкільного Парламенту більшістю голосів (53) обрано Ясиневич Антоніну.
Також присутніми представниками
учнівських колективів обрано тридцять п’ять членів семи комітетів Районного Шкільного
Парламенту.
У сучасних умовах постає
соціальна потреба у наявності особистості, спроможної розв’язати і щоденні, і
масштабні завдання, які забезпечують не просто виживання, а прогрес нації. Саме
такою наукою управління є участь школярів у самоврядуванні.
|