Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього комп'ютерних технологій, які проникають в усі сфери людської діяльності. Нова системи нашої освіти, що орієнтована на входження у світовий інформаційно-освітній простір, супроводжується процесом суттєвих змін в педагогічній теорії та практиці навчально-виховного процесу.
Людина, яка вміло й ефективно володіє технологіями та інформацією, має новий стиль мислення. Вона принципово інакше оцінює проблеми, які виникають і зовсім по іншому організовує свою діяльність.
З метою підвищення професійного рівня вчителів музичного мистецтва, 23 вересня 2015 року на базі районного методичного центру було проведено майстер-клас за темою «ІКТ в навчально-виховному процесі з музичного мистецтва».
На початку проведення майстер-класу, з доповіддю про сутність і зміст інформаційно-комунікаційних технологій як сучасного засобу навчання в освіті, виступила заступник завідуючої РМЦ Костюк К.М.
Можливості використання ІКТ у навчальному процесі яскраво продемонстрував учитель музичного мистецтва Слободороманівської гімназії Морозов О.А. , змістовно організувавши роботу майстер-класу.
Активно обговорювали актуальність проблеми вчителі Марчук В.С. (Киківська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Саух В.В. (Гульська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Ганношин М.П. (Стрієвська ЗОШ І-ІІ ступенів), Денисюк М.П. (Великогорбашівська ЗОШ І-ІІ ступенів), Бакало М.М. (Чижівська ЗОШ І-ІІІ ступенів). Вони висловили думку про те, аби ця цікава, унікальна за своїм типом форма підвищення професіоналізму, стала системною в колективній методичній роботі з учителями музичного мистецтва.
Підсумовуючи роботу майстер-класу, Костюк К.М. підкреслила - вчителі музичного мистецтва глибоко усвідомлюють, що зміни пов'язані з внесенням коректив у зміст технологій навчання, повинні відповідати сучасним технічним можливостям і сприяти гармонійному входженню вчителя і його вихованців в інформаційне суспільство. Комп'ютерні технології покликані бути не додатковим «довантаженням» в навчанні, а невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу, що значно підвищує його ефективність.
|