Мова – невичерпна, довершена і безкінечна. З мови починаємося ми, з мови
виростає наш світ. З чого починається любов до неї? «Звичайно з мотивації» - підтвердить досвідчений учитель.
Щоб на практиці відчути й довести це, першого березня 2012 року на базі
Колодянської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено семінар-практикум на тему
«Комунікативно-діяльнісний підхід до навчання іншомовного спілкування на уроках
іноземної мови».
Учасниками семінару-практикуму були вчителі німецької мови 19-ти загальноосвітніх
навчальних закладів району.
Привітно зустріли прибулих на семінар директор школи Віра Мартинівна
Якубовська, заступник директора школи з навчально-виховної роботи Галина
Рафаїлівна Окрушко, вчителі німецької мови Ганна Анатоліївна Лопатюк, Оксана
Сергіївна Усенко та практичний психолог школи Світлана Борисівна Каленюк.
Змістовну екскурсію по школі провели на німецькій мові учні 11 класу Шинкарук Інна і Конончук
Наталія.
З планом та завданнями роботи на
семінарі-практикумі ознайомила присутніх
заступник завідуючої районним методичним центром Катерина Миколаївна Костюк.
Практичний психолог школи, Світлана Борисівна, провела змістовний тренінг
та лаконічно представила психолого-педагогічні характеристики класних
колективів (5, 7 класи).
Щоденну клопітку роботу вчителів німецької мови школи щодо вирішення питання
комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іншомовного спілкування учнів
було представлено уроками:
-«Ми тут живемо. Моя Батьківщина. Моє рідне село» - 5 клас, вчитель Лопатюк Г.А.,
-«Німеччина. Берлін» - 7 клас,
вчитель Усенко О.С.
Відкритий позакласний виховний захід – інсценізація на новий лад української
народної казки «Колобок» довів, що учні
доволі вправно володіють німецької
мовою і в сценічному дійстві.
На засіданні круглого столу учасники семінару глибоко опрацювали матеріали
стратегічного плану «Європа-2020», що розглядався на форумі міністрів освіти
європейських країн з питань освіти ХХІ століття, який відбувся у вересні 2011 року в місті Києві. Всі
активно включилися в розмову по обговоренню відкритих уроків і позакласного
заходу. Виробили рекомендації щодо активізації комунікативно-діяльнісного
підходу до навчання іншомовного спілкування на уроках іноземної мови.
Підкреслили, що вивчаючи іноземні мови, ми дійсно відкриваємо світ.
|