АКАДЕМІЯ ВЧИТЕЛЯ ПЕРШОГО КЛАСУ
Завершується перший рік роботи у форматі Нової української школи, школи в основу, якої покладено новий зміст освіти, що заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві, орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі, педагогіку партнерства.
Своїми враженнями, досвідом впровадження ідей НУШ, креативними педагогічними знахідками ділились педагоги під час засідання академії вчителя першого класу, яке відбулось 16.05.2019 року на базі районного методичного центру:
«Наскрізне використання ідеї НУШ в освітньому просторі»
О.П.Сікора , завідувач РМЦ
«Емоційний інтелект як наскрізне вміння в освітньому процесі початкової школи»
О.С.Янчук, вчитель
початкових класів Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів
«Формувальне оцінювання як засіб підвищення рівня культури мислення учнів початкової школи»
Т.І.Ніколаєнко, вчитель
початкових класів Суслівської ЗОШ І0-ІІІ ступенів
«Інтелектуальна карта: використання в освітньому процесі НУШ»
І.В.Чечет, вчитель
початкових класів Немильнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
«Розвиток критичного та креативного мислення в учнів. Навчання через досвід»
Л.О.Семенюк, вчитель
початкових класів Гірківської ЗОШ І-ІІ ступенів
«Використання інноваційних технологій та творчих здібностей у системі роботи вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ»
Т.В.Сидорчук, вчитель
початкових класів Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
«Формування логіко-математичної компетентності молодших школярів»
С.М.Мельник, вчитель
початкових класів Орепівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
«Формування пізнавальних інтересів у навчанні через співпрацю учня та вчителя»
І.В.Ліньова, вчитель
початкових класів Броницькогутянської ЗОШ І-ІІІ ступенів
«Формування мовної компетентності молодшого школяра засобами англійської мови»
Т.В.Петришина, вчитель
англійської мови Киківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
« Музичне навчання як засіб розвитку універсальних особистісних якостей учня»
В.С.Марчук, вчитель
музичного мистецтва Киківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
« Педагогічні технології як засіб організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі»
Г.В.Майструк, вчитель
початкових класів Несолонської ЗОШ І-ІІІ ступенів
« Формування комунікативної компетентності школярів на предметах мовно-літературної галузі»
Г.О.Філоненко, вчитель
англійської мови Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів
При підведенні підсумків роботи академії учасники відмітили, що успіх якісних змін у Новій українській школі неможливий без вчителя – компетентного, відповідального за кожну педагогічну дію і вчинок. Вчителю необхідно використовувати у своїй роботі не тільки стандартні методи організації навчально-виховного процесу, а й в більшій мірі виявляти ініціативу та будувати навчання і виховання таким чином, щоб дитина була постійно залучена до спільної діяльності, передбачати динаміку проведення уроку, впроваджувати різноманітні прийоми візуалізації навчального матеріалу.
|