Під
поняттям педагогічний досвід
розуміють сукупність знань, умінь і
навичок, здобутих у процесі практичної навчально-виховної роботи. Для його
виявлення користуються системою критеріїв: актуальність, новизна,
результативність, стабільність, перспективність. Передовий досвід може бути або
результатом творчих теоретичних пошуків педагога, або його знахідкою у процесі
спроб і помилок. Але в будь-якому випадку такий досвід завжди буде мати наукову
основу.
18.11.11 на базі РМЦ відбулося
засідання школи передового педагогічного досвіду вчителів історії і
правознавства. У вузькому колі обговорено питання сутності передового
педагогічного досвіду, актуальні проблеми сучасного бачення історичного
минулого, методи формування світогляду і критичного мислення підростаючого
покоління.
Оновлено склад школи ППД, обговорено та затверджено план
роботи, визначено завдання та напрямки роботи.
|